Hallo, ik weet dat dit een oud topic is, maar dit is het enige over dit onderwerp dat ik momenteel kon vinden. Ik heb net met de banier gebeld en die hebben enkel van die papieren (kartonnen) pennen. Kan je die ook met fimo bekleden en meebakken? Ik zou namelijk woensdag met mijn jongens zo enkele pennen willen maken om cadeau te doen aan hun juffen als afscheidscadeautje binnenkort.
groetjes,
Veerle
pen om met fimo te bekleden
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Wij hebben die pennen in onze weshop liggen.
Ook een paar voorbeelden, het is ontzettend leuk om te doen.

Ze zijn niet in nederland te koop, althans niet in kleine hoeveelheden.
Ik heb ze uit Amerika, daar zijn het heel gangbare pennen.
De kartonnen pennen kan je wel gebruiken, maar werken niet gemakkelijk, de fimo plakt niet echt aan het papier en daardoor krijg je niet zo'n mooie strakke afwerking, ook is het vrij lastig om rond de onderkant (schrijfkant) af te werken.
Ook een paar voorbeelden, het is ontzettend leuk om te doen.

Ze zijn niet in nederland te koop, althans niet in kleine hoeveelheden.
Ik heb ze uit Amerika, daar zijn het heel gangbare pennen.
De kartonnen pennen kan je wel gebruiken, maar werken niet gemakkelijk, de fimo plakt niet echt aan het papier en daardoor krijg je niet zo'n mooie strakke afwerking, ook is het vrij lastig om rond de onderkant (schrijfkant) af te werken.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ondertussen van die papieren pennen gaan halen (waren de enige die ik zo vlug kon vinden) en ga er morgen al eens eentje proberen te maken. Is het te moeilijk dan ga ik op zoek naar die andere pennen (misschien wil iemand van jullie er wel van af, dan wil ik ze wel overkopen
) En dan maken we woensdag kralen om sleutelhangers of tashangers mee te maken, zullen de juffen ook wel leuk vinden.
En de overschot van de papieren pennen kan ik gebruiken om vilten balpennen mee te maken.
groetjes,
Veerle
Ik ben ondertussen van die papieren pennen gaan halen (waren de enige die ik zo vlug kon vinden) en ga er morgen al eens eentje proberen te maken. Is het te moeilijk dan ga ik op zoek naar die andere pennen (misschien wil iemand van jullie er wel van af, dan wil ik ze wel overkopen

En de overschot van de papieren pennen kan ik gebruiken om vilten balpennen mee te maken.
groetjes,
Veerle