pen om met fimo te bekleden

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » ma 02 jun 2008 11:22

Hallo, ik weet dat dit een oud topic is, maar dit is het enige over dit onderwerp dat ik momenteel kon vinden. Ik heb net met de banier gebeld en die hebben enkel van die papieren (kartonnen) pennen. Kan je die ook met fimo bekleden en meebakken? Ik zou namelijk woensdag met mijn jongens zo enkele pennen willen maken om cadeau te doen aan hun juffen als afscheidscadeautje binnenkort.
groetjes,
Veerle

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 02 jun 2008 12:28

Ik heb geen idee van die van de banier maar ik heb hier zelf nog 20 ofzo van die pennen van Bic liggen die jekan meebakken; Ik ben er ooit enthousiast aan begonnen maar het was mijn ding niet.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 02 jun 2008 15:32

ik moet eerlijk zeggen dat ik de beide soorten heb liggen maar ook nog niet gebruikt :oops: :oops:
dus zou het ook niet weten
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

kadya
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door kadya » ma 02 jun 2008 16:02

Wij hebben die pennen in onze weshop liggen.
Ook een paar voorbeelden, het is ontzettend leuk om te doen.
:wink:
Ze zijn niet in nederland te koop, althans niet in kleine hoeveelheden.
Ik heb ze uit Amerika, daar zijn het heel gangbare pennen.

De kartonnen pennen kan je wel gebruiken, maar werken niet gemakkelijk, de fimo plakt niet echt aan het papier en daardoor krijg je niet zo'n mooie strakke afwerking, ook is het vrij lastig om rond de onderkant (schrijfkant) af te werken.

veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » ma 02 jun 2008 16:45

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ondertussen van die papieren pennen gaan halen (waren de enige die ik zo vlug kon vinden) en ga er morgen al eens eentje proberen te maken. Is het te moeilijk dan ga ik op zoek naar die andere pennen (misschien wil iemand van jullie er wel van af, dan wil ik ze wel overkopen :wink: ) En dan maken we woensdag kralen om sleutelhangers of tashangers mee te maken, zullen de juffen ook wel leuk vinden.
En de overschot van de papieren pennen kan ik gebruiken om vilten balpennen mee te maken.

groetjes,
Veerle

Gesloten