piramide vormige steen ( Swarovski)

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
All-Beads
Bead Reader
Contacteer:
piramide vormige steen ( Swarovski)

Bericht door All-Beads » di 20 mei 2008 08:33

Ik zoek voor een klant die bij de burgerlijke stand als ambtenaar werkt een piramide vormige steen het mag geen kraal zijn, omdat wij alleen swarovski kralen verkopen weet ik zo snel niet waar ik dit zou kunnen vinden, weet iemand misschien iets, Ze wil niet veel uitgeven € 3,00 dus ik vrees dat het een heel erg klein steentje gaat worden, Ze wil dit aan de bruidjes meegeven en de steen laten rond gaan om de fam. een wens te laten doen.ik sta open voor suggesties.
Leny

nicky.v25
Bead Believer
Contacteer:

Re: piramide vormige steen ( Swarovski)

Bericht door nicky.v25 » di 20 mei 2008 11:01

All-Beads schreef:Ik zoek voor een klant die bij de burgerlijke stand als ambtenaar werkt een piramide vormige steen het mag geen kraal zijn, omdat wij alleen swarovski kralen verkopen weet ik zo snel niet waar ik dit zou kunnen vinden, weet iemand misschien iets, Ze wil niet veel uitgeven € 3,00 dus ik vrees dat het een heel erg klein steentje gaat worden, Ze wil dit aan de bruidjes meegeven en de steen laten rond gaan om de fam. een wens te laten doen.ik sta open voor suggesties.
Leny
En het moet echt swarovski zijn?
Het mag geen natuursteen ofzo zijn?

Gesloten