Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus maar hier.
Ik gebruik altijd kant en klare kettelstiften maar lees hier wel eens wat over ijzerdraad? Lijkt me een stuk goedkoper en makkelijker omdat je geen stukjes weggooit enzo. Wat is dat precies voor draad, hoe dik etc, en waar koop ik het? Bouwmarkt? Groothandeladressen zijn ook welkom!
kettelen met ijzerdraad?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Re: kettelen met ijzerdraad?
Het is veel voordeliger.. je hebt ze in allerlei kleuren. meestal betaal je rond de 1,50-1,80 voor 6 m.... dus reken je winst maar uit!nathalie_25 schreef:Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus maar hier.
Ik gebruik altijd kant en klare kettelstiften maar lees hier wel eens wat over ijzerdraad? Lijkt me een stuk goedkoper en makkelijker omdat je geen stukjes weggooit enzo. Wat is dat precies voor draad, hoe dik etc, en waar koop ik het? Bouwmarkt? Groothandeladressen zijn ook welkom!
Je kunt 0.6, 0.8 of 1.0 gebruiken. Ik gebruik meestal 0.6 of 0.8... (ik heb moeite deze te buigen, ligt dat aan mij???)
http://www.jacobi-drachten.nl" onclick="window.open(this.href);return false; verkoopt het... onder diverse