rozenkrans onderdelen... maar dan anders

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:
rozenkrans onderdelen... maar dan anders

Bericht door flapflap » di 30 okt 2007 10:46

Ik ben al een tijdje op zoek naar rozenkrans onderdeeltjes (dus zo'n tussenstuk en een hanger) die wél echt typisch bij een rozenkrans passen, maar zónder een religieuze afbeelding (bijvoorbeeld met bloemen).

Zoiets als dit:
Afbeelding

En dan bij een webshop (internationaal maakt niet uit) of een winkel in de regio Den Haag.

Wie heeft ze ergens gezien?
(dus niet precies hetzelfde als op de foto, maar wel dat idee)
~Audrey~

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » di 30 okt 2007 11:56

Ik ben ook heel benieuwd! mag ik er dan mijn vraag aan "vast knopen"? :D
Dezelfde onderdelen maar dan in goudkleur en het liefst met een religieuse afbeelding(hoeft niet).
Groetjes Els,

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 30 okt 2007 20:24

............en als iemand wel die precies van het plaatje van Flap weet te vinden ( nog niet gekeken of ik ze via die site kan bestellen en of ik dat zie zitten trouwens :oops: ) dan houd ik me aanbevolen want ze laten me :kwijl: tnx flap :roll: :lol:
Laatst gewijzigd door Mar-JoYa op di 30 okt 2007 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » di 30 okt 2007 20:29

Het is wel héél goedkoop allemaal in dat shopje!
Groetjes Els,

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 30 okt 2007 20:32

Mar-JoYa schreef:............en als iemand wel die precies van het plaatje van Flap weet te vinden ( nog niet gekeken of ik ze via die site kan bestellen en of ik dat zie zitten trouwens :oops: ) dan houd ik me aanbevolen want ze laten me :kwijl: tnx flap :roll: :lol:
Hehe oeps gesnapt ;)
Ik heb het zelf ook nog niet aangedurfd.
~Audrey~

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 30 okt 2007 20:33

Kon ze op de site niet zo snel vinden, misschien maar goed ook :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 30 okt 2007 20:42

Ze staan onder metal components en dan metal pendants doorscrollen tot einde pagina...... :kwijl: :kwijl: :(L) :(L) :shock: :shock:

Kini
Bead Interested

Bericht door Kini » wo 31 okt 2007 09:15

Als ik op http://www.wisselkoers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wil kijken welke rekenkoers ik moet hanteren, zie ik de juiste geldeenheid niet staan. Iemand een idee hoe of wat? Want ik wil denk wel bestellen.....

Ik heb wat gevonden: Approximate exchange rate EUR to CZK is 1 EUR = 27,-C ZK (will be matched to official EUR exchange rate of our bank)

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » wo 31 okt 2007 10:12

Niet zelf gaan omrekenen voor het overmaken ...
Anders loop je de kans dat je net te kort komt. (Is mij ooit overkomen, moet je voor een "lullig" bedragje weer geld overmaken ...)

Voor 1 Euro krijg je op dit moment 27 Tsjechische Kronen.Kun je voor jezelf een beetje uiterekenen wat het dan hier zou kosten.

Als je betaald via de bank wel "SHARED" aanklikken.
Groetjes, Annelies

Kini
Bead Interested

Bericht door Kini » wo 31 okt 2007 14:32

Jammer dat dan de verzendkosten zo hoog zijn. 15.50 voor een pakket van 1 kilo.....

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » wo 31 okt 2007 20:21

deze webshop heeft een prachtige grote winkel..........ik stond er voor deze zomer in Tsjechie. Helaas waren we net te laat........ze waren al gesloten. Je kunt je wel voorstellen hoe ik gebaald heb!! Maar goed ik ben prima geslaagd in andere shoppies. Het wantrouwen kan ik me best voorstellen, ik heb geen ervaring met deze webshop, maar wat ik maar wil zeggen; het is dus wel een bestaand iets..........Het adres wat op de website staat daar is de winkel dus te vinden.
Afbeelding

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » wo 31 okt 2007 20:25

Kini schreef:Als ik op http://www.wisselkoers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wil kijken welke rekenkoers ik moet hanteren, zie ik de juiste geldeenheid niet staan. Iemand een idee hoe of wat? Want ik wil denk wel bestellen.....

Ik heb wat gevonden: Approximate exchange rate EUR to CZK is 1 EUR = 27,-C ZK (will be matched to official EUR exchange rate of our bank)
misschien is http://www.xe.com" onclick="window.open(this.href);return false; een betere site om te gebruiken voor het omrekenen? Die heeft volgens mij alle valuta van de wereld ter beschikking om de koers te kunnen berekenen. Volgens de koers van dit moment is 100 kronen gelijk aan €3,70 en geen 2.70..............
Afbeelding

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 31 okt 2007 21:18

miss beady schreef:deze webshop heeft een prachtige grote winkel..........ik stond er voor deze zomer in Tsjechie. Helaas waren we net te laat........ze waren al gesloten. Je kunt je wel voorstellen hoe ik gebaald heb!! Maar goed ik ben prima geslaagd in andere shoppies. Het wantrouwen kan ik me best voorstellen, ik heb geen ervaring met deze webshop, maar wat ik maar wil zeggen; het is dus wel een bestaand iets..........Het adres wat op de website staat daar is de winkel dus te vinden.
Mijn broer en schoonzusje wonen (!!!) in Tsjechie.....misschien toch maar eens uitknobbelen waar die winkel zit...... :D

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » wo 31 okt 2007 22:08

Rooos schreef:
miss beady schreef:deze webshop heeft een prachtige grote winkel..........ik stond er voor deze zomer in Tsjechie. Helaas waren we net te laat........ze waren al gesloten. Je kunt je wel voorstellen hoe ik gebaald heb!! Maar goed ik ben prima geslaagd in andere shoppies. Het wantrouwen kan ik me best voorstellen, ik heb geen ervaring met deze webshop, maar wat ik maar wil zeggen; het is dus wel een bestaand iets..........Het adres wat op de website staat daar is de winkel dus te vinden.
Mijn broer en schoonzusje wonen (!!!) in Tsjechie.....misschien toch maar eens uitknobbelen waar die winkel zit...... :D
weet niet of je navigatie hebt......hij brengt je echt tot voor de deur.
Het adres vind je op de website van de webshop.
Weet niet waar je broer en schoonzusje wonen, maar Jablonec ligt in het noorden van Tsjechie.
Afbeelding

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » wo 31 okt 2007 22:38

miss beady schreef:
Kini schreef:Als ik op http://www.wisselkoers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wil kijken welke rekenkoers ik moet hanteren, zie ik de juiste geldeenheid niet staan. Iemand een idee hoe of wat? Want ik wil denk wel bestellen.....

misschien is http://www.xe.com" onclick="window.open(this.href);return false; een betere site om te gebruiken voor het omrekenen? Die heeft volgens mij alle valuta van de wereld ter beschikking om de koers te kunnen berekenen. Volgens de koers van dit moment is 100 kronen gelijk aan €3,70 en geen 2.70..............
Dat staat er ook niet Miss Beady ... :wink:

1 Euro is gelijk aan 27 Kronen.
Als je 100 Eurocenten deelt door 27 krijg je 3,7 Eurocent voor 1 Kroon.
En dan zijn 100 Kronen inderdaad € 3,70 waard.
Groetjes, Annelies

Gesloten