Oudroze kralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:
Oudroze kralen

Bericht door Stéphanie » vr 16 apr 2004 17:52

Hallo :)!

Heeft iemand toevallig nog een stuk of 40 van deze http://www.creadream.nl/shop/kralen_ovaalglrozegr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; kralen liggen en wil die aan mij verkopen? Ik heb ze nodig voor een bestelling, maar ze zijn helaas uitverkocht... :(.

St?phanie
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 16 apr 2004 17:53

Is er niet een andere webwinkel die ze heeft?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » vr 16 apr 2004 17:55

Niet dat ik weet... :(

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 16 apr 2004 17:55

hmm dat is minder... ik weet t zo gauw ook even niet....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » vr 16 apr 2004 20:01

Hoi St?phanie,

ik heb 12 stuks voor je!!! (hoop dat dat genoeg is).
heb ook nog een paar van die platte vierkantjes uit dezelfde serie, misschien heb je daar ook nog wat aan.
Laat het me maar weten!
(originele kostprijs en verzendkosten 0,78 en dan is het wat mij betreft geregeld)

groetjes
Marike

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 16 apr 2004 20:43

Volgens mij zijn dit dezelfde?
http://www.kralenboutiquemonique.com/b_339.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien kun je het andere plaatje aan Monique mailen en haar vragen of de kleur overeenkomt?
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 17 apr 2004 08:03

steph, ik dacht dat je juist de matte wilde hebben. van de glanzende heb ik nog wel wat, ik zie dat je het inmiddels ook heb besteld, ik zal het dit weekend opsturen.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 17 apr 2004 11:46

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

12 is helaas niet genoeg voor een hele ketting :(, toch bedankt Marike :)!

Miekel, die kralen zijn helaas niet hetzelfde, ook al lijken ze er wel sterk op :).

Sandra, hoeveel heb je er nog? Ik had er 10 bij je besteld, volgens het karretje waren dat de laatsten. Als je er meer hebt, zou dat natuurlijk geweldig zijn :)!

Ook heb ik inmiddels de mevrouw gemaild en gevraagd of ze andere kralen uit dezelfde serie, alleen dan langwerpige, ook goed vond. Dus misschien kan het op die manier worden opgelost :). Helaas is m'n website down en dus ook m'n e-mail, dus ik kan niet kijken of ze al heeft geantwoord :(.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 17 apr 2004 15:45

M'n site doet het weer en ik heb een mailtje teruggekregen: ze vindt die andere kralen ook prima, dus het probleem is opgelost :). Dit topic kan dus weg!

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Re: Oudroze kralen

Bericht door Christina » za 17 apr 2004 16:25

St?phanie schreef:Hallo :)!

Heeft iemand toevallig nog een stuk of 40 van deze http://www.creadream.nl/shop/kralen_ovaalglrozegr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; kralen liggen en wil die aan mij verkopen? Ik heb ze nodig voor een bestelling, maar ze zijn helaas uitverkocht... :(.

St?phanie
Steph..ik geloof Kralenboetiek Monique..zij heeft ze ook alleen weet ik niet de maat van degene die jij afbeeld.. ze zijn er ook in het rond of komt deze daar vandaan en zijn ze op???beetje Rose-rood AB achtig..
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 17 apr 2004 16:45

St?phanie schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal!

12 is helaas niet genoeg voor een hele ketting :(, toch bedankt Marike :)!

Miekel, die kralen zijn helaas niet hetzelfde, ook al lijken ze er wel sterk op :).

Sandra, hoeveel heb je er nog? Ik had er 10 bij je besteld, volgens het karretje waren dat de laatsten. Als je er meer hebt, zou dat natuurlijk geweldig zijn :)!

Ook heb ik inmiddels de mevrouw gemaild en gevraagd of ze andere kralen uit dezelfde serie, alleen dan langwerpige, ook goed vond. Dus misschien kan het op die manier worden opgelost :). Helaas is m'n website down en dus ook m'n e-mail, dus ik kan niet kijken of ze al heeft geantwoord :(.
ik heb je mailtje gestuurd dat ik nog wat heb gevonden, ik kan 30 leveren. maar je hoeft nu zeker helemaal geen meer? laat het me maar weten, voordat ik je bestelling opstuur terwijl je het wou annuleren. ;)

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 17 apr 2004 17:07

Nog 30... samen met die van Marike zou het net genoeg zijn geweest :). Maar het is een stuk makkelijker om nu gewoon die andere te doen, dus het hoeft niet meer. Toch bedankt :D!

Gesloten