Pracht rocailles

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Ilsemarie
Bead Starter
Contacteer:
Pracht rocailles

Bericht door Ilsemarie » ma 07 mei 2007 08:03

Ik zoek enkele doosjes van de volgende rocailles:

Pracht Rocailles
Silbereinzug topas
4,0 mm - 17 gram
artikel nr: 9244-064

Pracht Rocailles
Silbereinzug dunkel topas matt
4,5 mm - 17 gram
artikel nr: 9552-054

Pracht Rocailles
bronze
3,5 mm - 10 gram
artikel nr: 9211-074

Afbeelding
(bovenstaande van links naar rechts)

Weet jij een webshop waar ze dit verkopen? Heb jij zelf wat liggen? Geef een gil! Ik zoek ze om een ketting af te maken en met de bronze wil ik nog een extra ketting maken, helaas waren de kraaltjes niet meer te krijgen in het winkeltje waar ik ze voor kerst gekocht had.
Het liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk ;)

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 07 mei 2007 12:53

Volgens mij verkopen ze die alleen in Duitsland. Ik heb er in NL nog nooit van gehoord. Misschien kun je ze net over de Duitse grens krijgen, sla er eens de duitse yellow pages op na.
Of je zou een mailtje kunnen sturen naar http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en kijken of zij eraan kan komen. Succes!

diana-a
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door diana-a » vr 11 mei 2007 21:10

Hoi Ilsemarie,

deze kleur heb ik nog voor je:
Silbereinzug dunkel topas matt
4,5 mm - 17 gram
artikel nr: 9552-054

Het is niet erg veel meer. Als je meer nodig hebt, kan ik voor je kijken (ik woon in Duitsland).

Groetjes,
Diana

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 11 mei 2007 21:35

Pracht wordt ook in Nederland verkocht. Ik ben eens benaderd door een Nederlandse vertegenwoordiger maar ik had geen interesse omdat ik geen winkel heb. Maar in de regio Rotterdam woont dus een vertegenwoordiger van Pracht. Misschien dat hij je aan verkoopadressen kan helpen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

zandman
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door zandman » zo 13 mei 2007 15:52

Volgens mij zijn de rocailles van de kralendoos van pracht. Ik had er laatst besteld en dat stond toen onderop het doosje .
Je zou ze kunnen mailen om het te vragen

Gesloten