pen om met fimo te bekleden
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik ben op zoek naar een speciale pen waar een kartonnen koker omheen zit die je met fimo kan bekleden om zo te bakken.
Ik weet dat deze er moeten zijn in de markt, ik heb alleen geen flauw idee waar ik dit kopen kan.
wie kan me helpen?
vicky
Ik weet dat deze er moeten zijn in de markt, ik heb alleen geen flauw idee waar ik dit kopen kan.
wie kan me helpen?
vicky
What's life whithout beads
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: pen om met fimo te bekleden
haha, ga je net zo'n mooie pen maken als Ria zaterdag had?vicky stellwag schreef:Ik ben op zoek naar een speciale pen waar een kartonnen koker omheen zit die je met fimo kan bekleden om zo te bakken.
wie kan me helpen?
vicky

-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
net zo mooi als ria? hahahahaa...nou ik ga een poging wagen er 1 te bekleden met fimo...maar wat ria kan met fimo...jemig de pemig...neuh, dat ga ik niet redden....maarrrrrrrrrrrrrr.....ik heb nu al wel een hanger gemaakt met transparante fimo en die helemaal geschuurd...en wow....ik vind hem zelf te gek...zal binnenkort hier foto's laten zien.
en ik wacht dan even tot ria haar kartonnen pennen heeft.....die lijken mij wel handig.
en ik wacht dan even tot ria haar kartonnen pennen heeft.....die lijken mij wel handig.
What's life whithout beads
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
ODMBijoux schreef:Nee nee Esther dat zijn niet de bic pennen die ik heb gebruikt. Deze komen uit Amerika en zijn niet te krijgen in Europa. Ik krijg van de week weer kartonnen pennen binnen.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Beadpennen
kijk een hier voor de beadpen die je zoekt:
http://www.facet-design.nl/zen/beadpenn ... e3221b9f63" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Diana
http://www.facet-design.nl/zen/beadpenn ... e3221b9f63" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Diana
- Bead Monster
- Contacteer:
Karin Robberse verkoopt deze pennen sinds kort, ik heb ze paar dagen geleden besteld. Dit is de site: http://www.fimosieraden.nl/page22.html
Groetjes, Melanie
-
- Bead Intelligent
- Contacteer: