Volgens mij heb ik laatst bij Bruna ook kadobonnen gezien maar geen idee meer of dat leuke printjes waren.
Maar dan zullen andere kantoor/boekwinkels ze misschien ook wel verkopen.
kadobon
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb even gekeken, ik heb zelf namelijk hele leuke liggen hier, gewoon bij de boekwinkel gekocht, maar ze hebben ook een website en daar kun je ze kopen, wel in engeland: http://www.peelcards.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
~Audrey~
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Hoi Angela,
Ik was vandaag bij de ikea, en daar hadden ze hele leuke vierkantje kaartjes met printen erop. 8 stuks voor 2,95. Misschien is dat wel wat voor je? Ze lagen bij de cadeaulinten enzo. De kaartjes waren ongeveer 10x10 cm ofzo. Met envelopjes.
Groetjes Elina
Ik was vandaag bij de ikea, en daar hadden ze hele leuke vierkantje kaartjes met printen erop. 8 stuks voor 2,95. Misschien is dat wel wat voor je? Ze lagen bij de cadeaulinten enzo. De kaartjes waren ongeveer 10x10 cm ofzo. Met envelopjes.
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..