Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
Eliina
- Bead Professional
-
Contacteer:
Miyuki drop beads gezocht!
Bericht
door Eliina » wo 14 feb 2007 18:52
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar miyuki drop beads, van 3,4mm of 4mm.
Ze hebben die bij kralenwerk, maar daar moet je voor minimaal €25 euro bestellen, terwijl ik dat nooit zal halen omdat ik dan wel hééél veel kleine kralen moet halen.
Hier een foto:
Het liefst in Nederland natuurlijk, maar ik kan ze in ieder geval niet vinden.
Alvast bedankt!
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
HappyGirl
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door HappyGirl » wo 14 feb 2007 21:20
He, hebben ze dat onlangs veranderd. Ik heb er weleens besteld en toen was het minimumbedrag van 25 euro er nog niet.
Als je de kralen al eens eerder hebt besteld en tekort komt mag je wel zonder extra kosten bestellen.
Heb je ze weleens eerder besteld? Dan kan je met deze uitzondering wat doen.....
-
marja!
- Bead Lover
Bericht
door marja! » wo 14 feb 2007 21:51
Moeten het persé díe kralen van Miyuki zijn?
Ik heb een tijdje terug witte, glimmende, Tsjechische dropbeads gekocht.
Weet uit m'n hoofd niet precies hoe groot, maar als je eventueel belang hebt kan ik dat natuurlijk voor je bekijken

-
Eliina
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door Eliina » wo 14 feb 2007 21:51
Nee heb ik niet, en ze hebben dat inderdaad veranderd.. echt belachelijk want wie koopt er nou zoveel!!!!!!
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
Eliina
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door Eliina » wo 14 feb 2007 21:52
Nee hoeft niet, maar wel zelfde grote en kralen zeg maar, en het liefst parel(moer) wit of met ab glans, dus zoiets als op de foto.
Groetjes elina
-
flapflap
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door flapflap » do 15 feb 2007 09:42
1 november 2006: Vanaf heden geldt een minimum orderbedrag van Euro 25,00. Dit bedrag betreft de bestelde kralen etc zonder de verzendkosten.
Kleinere bestellingen zijn in bijzondere gevallen nog wel mogelijk, ze worden echter belast met een toeslag van Euro 5,00 voor kleine orderkosten.
Uitgezonderd van deze toeslag zijn incidentele kleine bestellingen die betrekking hebben op reeds eerder bestelde kralen en waarbij u tot de ontdekking bent gekomen dat u net nog een zakje of zo tekort gaat komen.
Wat raar!
Ik ga daar dus ook nooit meer bestellen want ik kom nooit aan zoveel.
Misschien kun je proberen een samen inkoop actie te beginnen? (hier mag dat niet, maar op andere plaatsen wel)
~Audrey~
-
Eliina
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door Eliina » za 17 feb 2007 21:43
flapflap schreef:1 november 2006: Vanaf heden geldt een minimum orderbedrag van Euro 25,00. Dit bedrag betreft de bestelde kralen etc zonder de verzendkosten.
Kleinere bestellingen zijn in bijzondere gevallen nog wel mogelijk, ze worden echter belast met een toeslag van Euro 5,00 voor kleine orderkosten.
Uitgezonderd van deze toeslag zijn incidentele kleine bestellingen die betrekking hebben op reeds eerder bestelde kralen en waarbij u tot de ontdekking bent gekomen dat u net nog een zakje of zo tekort gaat komen.
Wat raar!
Ik ga daar dus ook nooit meer bestellen want ik kom nooit aan zoveel.
Misschien kun je proberen een samen inkoop actie te beginnen? (hier mag dat niet, maar op andere plaatsen wel)
Dat heb ik inderdaad gedaan op een ander forum, maar bedankt voor alles, op dit topic mag een slotje, maar als ik voor de volgende keer wat nodig heb bestel ik zeker op bijv. die belgische site! Dus bedankt!
Groetjes Elina