[vraag] witte lampworkkralen en "gesuikerde" krale
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik zoek witte lampworkkralen (hoeven niet speciaal handgemaakt te zijn), het liefst transparant met witte versiering. Ook zoek ik witte kralen met een soort suikerlaagje eromheen. Helaas heb ik geen foto, maar hoop dat het wel duidelijk is zo.
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Met gesuikerd, bedoel je "frosty" zoals dit?
Ik heb er nog wel wat van op m'n site staan, kijk onder "materialen" , "glas" en dan bijna onderaan.
Ik heb er nog wel wat van op m'n site staan, kijk onder "materialen" , "glas" en dan bijna onderaan.
Laatst gewijzigd door flapflap op zo 07 jan 2007 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
~Audrey~
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik zie de foto van Inge niet, maar ik denk dat "gesuikerd" met korreltjes is. Die heb ik niet op voorraad maar ik kan ze eventueel wel voor je maken als je ze nergens kunt vinden. 
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Echte suiker? Gaat dat niet plakken ofzo na een tijdje?
Maar iedergeval die kralen van frost wat dan ook heb je van gutenmann daar heten ze "FROSTED BEADS " http://www.kralenenkralen.nl/gutermann_ ... _bead.html
Heb er toen ook een tijdje naar gekeken maar ze zijn zo duur
Maar iedergeval die kralen van frost wat dan ook heb je van gutenmann daar heten ze "FROSTED BEADS " http://www.kralenenkralen.nl/gutermann_ ... _bead.html
Heb er toen ook een tijdje naar gekeken maar ze zijn zo duur
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Bedankt voor de vele antwoorden
. Ik bedoel inderdaad kralen met een spikkeltje, dus de foto van Zus. Alleen dan in het wit. Ik zal eens op de site van voiletmoon kijken. De frosted beads van Gutermann kunnen eventueel als alternatief.
En Esther maken kan inderdaad ook, dan weet je zeker dat je iets hebt wat je zoekt, maar ja eerst maar even zo proberen.
En Esther maken kan inderdaad ook, dan weet je zeker dat je iets hebt wat je zoekt, maar ja eerst maar even zo proberen.
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
-
Creatiefmet..
- Bead Anonymous
Gesuikerde kralen
Creatief-thuis.nl heeft gesuikerde kralen in verschillende kleuren.

Carina