Bedankt iedereen voor de snelle reactie...
Overstappen op nylondraad of rijggaren wil ik liever niet want het gaat er juist om dat je het staaldraad kan zien. Ik heb namelijk al een ketting voor iemand gemaakt op deze manier (toen heb ik alle kraaltjes geprobeerd om degene te vinden waar 3 draden doorheen konden...) en nu wil ze ook een armband maar zijn mijn kraaltjes met "grote" gaatjes dus op...
Bij beadalon zag ik inderdaad 0.25mm dat zou misschien ook wel passen maar in ik heb de hele lijst met verkoopadressen nagezocht (iedereen waar een website bij stond) maar nergens verkopen ze de 0.25mm.
En ze verkopen zelf niet aan particulieren...

(en om nou alleen daarvoor een KvK nummer aan te vragen, gaat me dan wel weer errug ver

)
Met de dremel heb ik dus al geprobeerd maar dan breken de kralen doormidden. Enige andere oplossing lijkt dan inderdaad een ander soort tijgeroog kraal... maar ja, dat wil ik dan weer liever niet.
Als ik eenmaal mijn zinnen ergens op heb gezet, kan ik het maar moeilijk uit mijn hoofd zetten. Zeker omdat ik dus al een hele ketting op deze manier gemaakt heb...
Nou ja, in ieder geval vast bedankt voor het meedenken en als iemand een briljant idee heeft... houd ik me aanbevolen!