naamlabels
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
Wendy van Toorenburg
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hoi,
Ik wil graag naamlabels laten maken, of eventueel zelf zo'n labelmaker aanschaffen... Heeft iemand tips?
Ik heb wel wat onderwerpen gevonden op dit forum maar die zijn allemaal vrij oud (Dragonmaic.nl, kraaltjes.nl en naamlabeltjes.nl hebben ze volgens mij niet meer).
Ik heb wel wat bedrijven gevonden in Amerika, maar ik bestel het liever in Nederland.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes,
Wendy
Ik wil graag naamlabels laten maken, of eventueel zelf zo'n labelmaker aanschaffen... Heeft iemand tips?
Ik heb wel wat onderwerpen gevonden op dit forum maar die zijn allemaal vrij oud (Dragonmaic.nl, kraaltjes.nl en naamlabeltjes.nl hebben ze volgens mij niet meer).
Ik heb wel wat bedrijven gevonden in Amerika, maar ik bestel het liever in Nederland.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes,
Wendy
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
pagina 2 bijna onderaan
Als alles meezit dan ga ik die labelmaker ook leveren.
pagina 2 bijna onderaan
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
KralenElfje
- Bead Interested
Heb je even een pb-tje gestuurd...Esther schreef:http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=
pagina 2 bijna onderaan

-
Wendy van Toorenburg
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Voor de mensen die mij hadden gepb-d en gemaild:
In het andere topic over dit onderwerp heb ik het ook al gezegd:
ik heb van de week de labels gezien die met de labelmaker kunnen worden gemaakt. Voordat ik ze had gezien was ik van plan om dit product te gaan verkopen, maar omdat ik niet voor 100% achter het product sta (ik vind het resultaat niet zo mooi als ik had verwacht) heb ik besloten om dat voorlopig niet te doen.
In het andere topic over dit onderwerp heb ik het ook al gezegd:
ik heb van de week de labels gezien die met de labelmaker kunnen worden gemaakt. Voordat ik ze had gezien was ik van plan om dit product te gaan verkopen, maar omdat ik niet voor 100% achter het product sta (ik vind het resultaat niet zo mooi als ik had verwacht) heb ik besloten om dat voorlopig niet te doen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
Esther en Jessie
- Bead Reader
labels
Je kunt ze nu ook bij http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen, ik dacht 1000 voor 390 euro
Herinner je gister, droom van morgen maar LEEF vandaag!