Witte showhalsjes
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Bij de eerste link moet je even klikken op het sieraden halsje, en dan krijg je de hele collectie te zien. De tweede van boven is een grote witte (22 cm hoog).floortje schreef:De eerste link zie ik alleen een wit showhals als "gewone" maat, geen grote.
De tweede link is een doorlink van sieradendisplay.nl. Ik zie zelf (nog) geen grote wit showhals, jij wel?
Bij de twwede link moet je ook eve op het sieradenhalsje (bovenste fot links) klikken, en daarna categorie 'ketting displays'. Bij PU leer vind je dan helemaal onderaan een grote witte (indian style large), 19 cm hoog. En ze hebben ook indian style small (12,5 cm hoog) op de volgende bladzijde.
het ligt er natuurlijk ook aan wat je als groot en klein ziet. Ik heb zelf een kleine van 14 cm, dus eentje van ca. 20 cm hoog is voor mij een grote.
- miss beady
- Bead Designer
15 dollar is 11.89 euroklaasje schreef:nieuwsgierig geworden heb ik net even gekeken, maar de prijze ndie gevraagd worden zijn gelijk bij ons aan de euro prijzen (wat daar 15 dollar kost is hier 15 euro, of vaak minder) en dan komen er ook nog eens bergen porto bij!
de dollar is niet meer zo duur hoor als ie geweest is.
Maar ja.....nog wel heel veel geld voor een halsje.

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ja Bruvo is een groothandel maar je hebt duys geen KVK nummer nodig. Heb er nu althans twee keer wat besteld (1e keer zwarte halzen en armband houder) en nu laatst een witte hals en oorbelhouder. Super snel geleverd wel, leverkosten zijn wat minder maar ik moet zeggen dat het wel netjes en dus snel wordt geleverd dus daar heb ik het dan wel voor over. En geloof dat ze in Emmen zitten dus mocht je daar in deb uuurt wonen of iemand daar kennen die kan ze ook daar ophalen bij de winkel zelf.
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
maar ga eens de stad in ergens, misschien zie je een juwelier die opheffingsuitverkoop heeft ofzo... als ze gaan opheffen moeten ze die halsjes toch ook kwijt lijkt me, misschien eens vragen
Groetjes Marit
ik heb geen idee over wat je nu wel en niet precies over groothandels mag zeggen, maar lijkt mij dat dit niet echt een overtreding is omdat deze groothandel ook aan particulieren levert en zo iedereen op het forum wat heeft aan de informatie zonder dat de kralenverkoopsters onder de forumleden benadeeld worden...
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
het is idd een vraag dus dan mag het wel(denk ikLissie schreef:Volgens mij mag je wel een groothandel vermelden als het de antwoord is op een 'waar kan ik ... kopen?' vraag. Toch?dekker schreef:ik wil niet kippig doen ofzo hoor, maar het is hier op het forum niet toegestaan om info over groothandels te verspreiden
![]()
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.