Cat-eye kralen rond de 9mm

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:
Cat-eye kralen rond de 9mm

Bericht door Kraaltjes » ma 23 okt 2006 11:38

:D Hallo,

Ik heb sinds kort de Cat-eye kralen herontdekt en wil ze gaan gebruiken bij me fimo kraaltjes. Nou zijn die wel aardig groot dus zoek ik Cat-eye kralen rond de 9 mm in frisse kleurtjes zoals licht roze, geel, licht groen en licht blauw.
Alleen kan ik ze haast niet vinden in deze maat, daarbij zoek ik ook het liefst een shop met tpg tarief.

Wie kan mij helpen?

Groetjes Eveline
:engel: Groetjes Eveline

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » ma 23 okt 2006 16:28

kijk eens bij sayila, die heeft kunststof cat eye kralen in de maten 6 mm tot en met 12 mm.

ow en ze zijn een beetje moeilijk te vinden :? ga in het menu naar fantasie, en dan naar cat eye :wink:
Groetjes Marit

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » ma 23 okt 2006 16:39

Dankje :) ik heb net gekeken zie alleen jammer genoeg 8mm. Die zie ik alleen maar bij webshops eigelijk anders moet ik die maar nemen :wink:

Oh wacht nu zie er zijn twee onderdelen die van glas en van kunstof :D ze zijn volgends mij daardoor wel lekker een stuk goedkoper. Dankjewel!
:engel: Groetjes Eveline

Mango_
Bead Discoverer

Bericht door Mango_ » wo 25 okt 2006 11:25

Als je nog zoekt; http://www.kralenkist.nl" onclick="window.open(this.href);return false; verkoopt ook cat eye kralen. :)

Gesloten