rocailles gezocht
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
heeft er iemand rocailles over ; ik wil simpele arbandjes enzo maken 

- klavertje
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: rocailles gezocht
bij de veritas kan je een pakket kopen met een soort van proefbuisjes met rocailles en elk buisje is 1 kleur (er zitten ook een paar mixen in), het zijn er niet te veel van een kleur, maar je kan er toch wel wat armbandjes enzo van maken
creatief saxofonistje 

Bij de marskramer kun je een doosje kopen met 12 kleurtjes voor 2 euro (simpele transparante rocailles). Die staan bij het meisjes-speelgoed.
Bij Xenos kun je een bakje kopen met 6 kleuren rocailles met zilverkern / kleurkern voor 1,29 euro.
Op marktplaats verkoopt iemand rocailles voor 1 euro per 50 gram, even zoeken op 'rocailles'.
succes!
Bij Xenos kun je een bakje kopen met 6 kleuren rocailles met zilverkern / kleurkern voor 1,29 euro.
Op marktplaats verkoopt iemand rocailles voor 1 euro per 50 gram, even zoeken op 'rocailles'.
succes!
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Sofieke
- Bead Fanatic
ooh, westvlaamse meid, kijk eens bij de banier, anders heb je het creahuisje in Rollegem - Kapelle, keuze in overvloed en een zalige dame die je altijd zal helpenCottelletje schreef:bedankt mensen kzal eens rond gaan neuzen maar ik vind nergens meer terug hoe je zo'n krokodilletje maakt met rocaillesps ik ken al die winkels niet in woon in BE niet in NL veritas ken ik dan wel
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Sofieke
- Bead Fanatic
Ken je de banier niet, dat heb je in RoeselareCottelletje schreef:ik ken dat niet banier en ik kan niet naar kapelle heb geen vervoer![]()
http://www.debanier.be" onclick="window.open(this.href);return false;
als je wil kan ik kleurtjes meebrengen van rollegem
van waar ben je?
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
krokodilletje vind je onder andere hier: http://www.abalorios.net/aba/animales.asp" onclick="window.open(this.href);return false; (crocodilo)
Beady Greetzzz,
Kamelot
Kamelot