crimper en micro crimper van Beadolon.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
dat doet mijn tang ook maar ik ga ze meenemen naar de meeting en dan zien we welmip schreef:ja juist! ik knijp hem dicht dan draai ik hem een kwart en dan knijp ik nog een keer. omdat je met stap 1 de knijpkraal al een beetje halfrond knijpt zou je toch zeggen dat hij met stap 2 helemaal dicht zou moeten gaan maar in plaats van mooi dichtgaan gaat hij weer open. als je dan een beetje doorduwt (omdat hij toch niet dichtgaat) zie je dat de knijpkraal een beetje vierkant geworden is, erg vreemd dus.
ik heb hem aangeschaft na alle positieve verhalen hier op het forum maar ik erger me alleen maar aan dat din, heb nu denk ik al een stuk of 50 (of meer) knijpkralen aan de tang verspilt en vind dat toch wel een beetje zonde.
heb er 23 euro(veel te veel bleek achteraf) voor betaald en nu ligt ze hier

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
Ik verkoop wel knijpkraaltjes van kleiner dan 2mm. En je kunt inderdaad beter de universele tang kopen. Die is zowel voor de kleine als voor de grotere knijpkralen goed.
Ik verkoop ook de tang van beadalon en aanmerkelijk goedkoper dan 23 euro. Pfff veel geld hoor 23 euro. De mijne verkoop ik voor 12 euro, dat is bijna de helft.
Ik verkoop ook de tang van beadalon en aanmerkelijk goedkoper dan 23 euro. Pfff veel geld hoor 23 euro. De mijne verkoop ik voor 12 euro, dat is bijna de helft.
groetjes Sannie.
nee mijn knijpkralen zijn allemaal te kleinmip schreef:heb je dan ook misschien de micro crimper? dat was bij mij dus blijkbaar het probleem, hij was te klein. waarschijnlijk werkt hij wel met knijpkralen kleiner dan 2mm maar die zijn lastig te vinden (of ik zoek niet goed haha)

maak zelf juwelen sinds juli 2004
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer: