Webwinkels kleine kralen gezocht...

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 21 sep 2006 22:28

Gouden Gids:
With Love Creativiteitsshop
Bentinckstr 33
2582SR 's-Gravenhage (070)3548055
Rubriek: Handenarbeid
Ik had nog nooit van die straat gehoord, maar het is dus een zijstraat van de Fred (Frederik Hendriklaan).
~Audrey~

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » vr 22 sep 2006 07:03

Je hebt gelijk, Audrey, ik had niet in de Gouden Gids gekeken (ligt nota bene naast m'n telefoongids) :oops: :oops:
Ik hoop het een beetje goed te maken door dit weekend nog te gaan kijken én te posten :oops:
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

klaasje
Bead Interested

Bericht door klaasje » vr 22 sep 2006 07:11

in zoetermeer is ook iemand begonnen met de verkoop van miyuki, zij kopen rechtstreeks bij hen in. ze staan regelmatig op braderieen en hebben een behoorlijk assortiment, met prijzen die volgens mij onder die van kralenwerk liggen. ik heb een email adres en telefoonnummer van hen, volgens mij hebben ze nog geen web winkel. mocht iemand interesse hebben stuur me maar een pb

groetjes, klaasje

klaasje
Bead Interested

Bericht door klaasje » vr 22 sep 2006 10:24

IK HEB DE WEBSITE INMIDDELS gevonden, dat is http://www.kranibeads.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes, klaasje

kralenbloempje
Bead Reader

Bericht door kralenbloempje » vr 22 sep 2006 13:56

Even terug komend op mijn 1e post.

Ik heb die mevrouw van kralenwerk.nl gemailt,met wat vragen. Maar heb nog steeds geen reactie ontvangen. Hoe lang kan dat duren?? Wil namelijk wel zo snel mogelijk wat nieuwe kralen hebben. Ben een beetje blut. :wink:

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » vr 22 sep 2006 16:49

Hoi,

Ben sinds vanmiddag nieuw op het forum...aangenaam ik ben Maddy!
Ik zit veel op Ebay en heb daar al heel wat leuke kralen 'gescoord', vaak voor hele leuke prijsjes!! Misschien een tip om daar eens rond te snuffelen!!

Zelf werk ik ook het liefst met de kleinere kraaltjes en ben daar eveneens altijd naar op zoek.
Waar ik persoonlijk veel gebruik van maak zijn de kraaltjes van Rayher 2mm. hele mooie fijne kraaltjes, liefst de parelmoer...daar ben ik echt verliefd op!!

Groetjes,
Maddy

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 22 sep 2006 21:37

CJ schreef:Je hebt gelijk, Audrey, ik had niet in de Gouden Gids gekeken (ligt nota bene naast m'n telefoongids) :oops: :oops:
Ik hoop het een beetje goed te maken door dit weekend nog te gaan kijken én te posten :oops:
Ik ben benieuwd!

Enneh....dat gebeurt ons allemaal wel eens hoor :wink:
~Audrey~

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » za 23 sep 2006 19:34

Als je breikralen zoekt, moet je eens mailen met de kralenoase. Zij woont in Friesland en breit zelf van die beugeltasjes. Ze heeft heel veel breikralen en verkoopt ze ook.
info@kralenoase.nl

Myra

Gesloten