Barokparels ivoor
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hoi hoi
Wie o wie kan mijn helpen? Voor mijn schoonzusje zoek ik barokparels. En dan met het gaatje van boven naar beneden zodat je ze aan een nietstift aan een oorbel kunt hangen. Ik heb ze bij cora kraal wel gezien maar ik zoek ze in de kleur IVOOR.
Hopelijk heeft iemand van jullie nog een idee.
liefs
Wie o wie kan mijn helpen? Voor mijn schoonzusje zoek ik barokparels. En dan met het gaatje van boven naar beneden zodat je ze aan een nietstift aan een oorbel kunt hangen. Ik heb ze bij cora kraal wel gezien maar ik zoek ze in de kleur IVOOR.
liefs
- miss beady
- Bead Designer
Re: Barokparels ivoor
Een parel met een gat van links naar rechts kun je ook aan een nietstift hangen hoorabraxas schreef:Hoi hoi
liefs

Re: Barokparels ivoor
miss beady schreef:
Een parel met een gat van links naar rechts kun je ook aan een nietstift hangen hoor

Welke maat zoek je??
Groetjes Emberlynn
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer: