Nouja lekker is dat wordt ik gebanned voor een uur
Waar kan ik echt sterling zilverdraad betaalbaar kopen?
			Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
	Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- DMBijoux
 - Bead Aholic
 - Contacteer:

Heb ik gedaan 
 dat als er specifiek vragen werden gesteld dat dit via pb of mail beter uitkwam 
 dus mijn schuld!! Sandra kom maar op met je straf 
 hahahaha
 als straf!tot straks!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Ik ben ook opzoek naar betaalbaar zilverdraad, vandaar dat ik deze topic weer even naar boven haal! Ik wil ook best wel een grote klos ergens kopen en als er dan iemand is die het wil delen ofzo. Maar per meter vind ik het zo duur.
Ik hoor het graag als iemand weet hoe ik hier een beetje betaalbaar aan kan komen
Liefs Linda
			Ik hoor het graag als iemand weet hoe ik hier een beetje betaalbaar aan kan komen
Liefs Linda
Er zijn inmiddels in Nederland volgens mij meerdere webshops die het verkopen. Zoek op sterling zilver draad zou ik zeggen, maar je mag me ook mailen voor een link.Linnieda schreef:Ik ben ook opzoek naar betaalbaar zilverdraad, vandaar dat ik deze topic weer even naar boven haal! Ik wil ook best wel een grote klos ergens kopen en als er dan iemand is die het wil delen ofzo. Maar per meter vind ik het zo duur.
Liefs Linda
 Groetjes Emberlynn
			- sharon
 - Bead Intelligent
 - Contacteer:

http://www.freewebs.com/tuttifruttijewels/" onclick="window.open(this.href);return false;

*SHABBY**