Goedkope digitale keukenweegschaal
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Zowel voor het afwegen van pakketten als etenswaren
Iemand enig idee, waar ik dit een beetje voordelig kan kopen? Mag gewoon, mag webshop. Die die ik via google vond, vond ik nog wat prijzig

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik had niet door dat je het over de airmiles site hadLissie schreef:Als je airmiles spaart, kun je via de airmiles winkel van alles bestellen. (Op hun website).
Wordt ook nog voor een paar airmiles thuisbezorgd. Ik heb daar mijn multimixer en mijn babyfoon vandaan. Allebei dik tevreden over!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik zie net dat ze bij tschibo ook een keukenweegschaal verkopen, wel duurder dan de rest 17,95EURO maar ze hebben ook nog andere leuke spullen, misschien heb je wel meer nodig:
http://www.tchibo.nl/is-bin/INTERSHOP.e ... KU=0002402" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tchibo.nl/is-bin/INTERSHOP.e ... KU=0002402" onclick="window.open(this.href);return false;
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Hey super dames, ben onwijs blij met jullie
Bedankt
Ga zo even op de site die Kralenenquete aanraadde kijken en op de airmilessite, die hebben we wel
Nog wel even een vraagje, ben je zelf bekend met de site en is die een beetje betrouwbaar ( als iemand anders het weet.....) Die van rocks is ook leuk meegedacht, maar tja die heb ik helaas niet 
Ga zo even op de site die Kralenenquete aanraadde kijken en op de airmilessite, die hebben we wel
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ