Waar vind ik 'brede organza klemmetjes'?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Divera
Bead Reader
Contacteer:
Waar vind ik 'brede organza klemmetjes'?

Bericht door Divera » zo 15 feb 2004 22:14

Hello bead-o-holics,

Ik heb eerst even het forum afgezocht, maar helaas: weet iemand waar ik van die organzaklemmetjes kan kopen waardoor het lint breed blijft :shock: ? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :oops: .. Ik zag een berichtje van Marlies dat ze niet zo enthousiast was over die klemmetjes, het lijkt mij zo'n mooie oplossing.

Wie weet waar ik het kan krijgen of heeft een andere briljante tip om dat lint goed af te werken?
Groeten van Divera

"Life is beadelicious!"

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 15 feb 2004 23:06

Kijk eens bij veterklemmen van http://www.perla-casa.nl/diversen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien zit daar wat voor je bij.

Divera
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Divera » ma 16 feb 2004 11:25

Dat is inderdaad wat ik zoek, bedankt! :lol: Ik vind ze wel wat prijzig :shock: , maar ik weet in elk geval waar ze ze verkopen.
Groeten van Divera

"Life is beadelicious!"

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » ma 16 feb 2004 11:39

Hoi!

Bij het onderwerp "brons" onder adressen wordt ook een site aangegeven.

Geplaatst: Zo 28 Dec 2003 11:47 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

bronskleurige veterklemmen kun je vinden bij Jewels:
http://home.hetnet.nl/~jewels-kralen/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; onder diversen, ze zijn wel klein (voor 1 veter)

groetjes, Annemieke

Op deze site kun je ook van die brede klemmetjes vinden, misschien ook geschikt voor organza? (0,45 cent...)
en bedankt Annemieke voor de indirecte tip!

groetjes
Marike

Gesloten