ketting

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Sparklin'
Bead Reader
Contacteer:
ketting

Bericht door Sparklin' » ma 06 mar 2006 18:57

Ik ben op zoek naar zilveren en gouden ketting met kleine schakeltjes..
Het liefst kleiner dan 3mm..
Ik wil het niet (alleen) gaan gebruiken als verlengketting, dus er moet niet zo'n eindbedeltje oid aan zitten..

Hier een voorbeeldje:

Afbeelding
plaatje geleend!

Alleen is dit 3mm en dat vind ik eigenlijk nog iets te groot..
*Beadiful*

Sparklin'
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparklin' » ma 06 mar 2006 19:01

ik heb nu trouwens wel zilver gevonden van 1 mm op stansenzo, maar goud heb ik nog nergens gezien...

ik heb een keer vrij kleine ketting (ik gok 2mm) gekocht op een sieradenbeurs, maar echt geen idee meer bij wie en weet dus ook niet of diegene wel een online shop heeft..
*Beadiful*

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 06 mar 2006 19:11

http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false;

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 06 mar 2006 19:18

Bij Made at nr. 26 hebben ze fijne kettingen in zowel goud en zilver èn tegen tpg-tarief: http://www.madeatnr26.nl/ketting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Melanie

Sparklin'
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparklin' » di 07 mar 2006 17:03

Die had ik inderdaad al gezien, maar daar hebben ze maar 1 die in aanmerking komt 2mm zilver (die overigens momenteel is uitverkocht) en nog steeds geen goud dus...
*Beadiful*

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 07 mar 2006 17:53

hm goud zal er voorlopig niet komen nee...
ik heb wel nog wat van die kleine over, maar ik heb gemerkt dat het hier en daar vast zit aan elkaar, dus niet overal soepel. het is daardoor niet meer te koop, maar mocht je er wat aan hebben dan kan ik het meesturen met een bestelling, en mocht je veel willen hebben dan kan ik het tegen hele lage prijs aanbieden.

Sparklin'
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Sparklin' » di 07 mar 2006 18:01

sandra schreef:hm goud zal er voorlopig niet komen nee...
ik heb wel nog wat van die kleine over, maar ik heb gemerkt dat het hier en daar vast zit aan elkaar, dus niet overal soepel. het is daardoor niet meer te koop, maar mocht je er wat aan hebben dan kan ik het meesturen met een bestelling, en mocht je veel willen hebben dan kan ik het tegen hele lage prijs aanbieden.
Ok, dankje.. ik zal het onthouden.. ik heb nu gekeken bij die andere site en daar even de afmetingen opgevraagd :)
*Beadiful*

Gesloten