tussenstuk gezocht...
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
wat voor maat plaksteentjes gaan erop?
Persoonlijk zou ik kiezen voor swarovski omdat de lichtbreking gewoon het mooist is.
Als ik het zo even geschat snel bereken, dan gaan er 15*4 kleintjes van 4mm op, dus dan kom je op 60 stuks + 15 * 2 van 7mm = 30 en 15 * 5mm.
Wellicht hebben de dames deze maten nog liggen en kunnen ze je een voorstel doen?
liefs
Persoonlijk zou ik kiezen voor swarovski omdat de lichtbreking gewoon het mooist is.
Als ik het zo even geschat snel bereken, dan gaan er 15*4 kleintjes van 4mm op, dus dan kom je op 60 stuks + 15 * 2 van 7mm = 30 en 15 * 5mm.
Wellicht hebben de dames deze maten nog liggen en kunnen ze je een voorstel doen?
liefs
liefs,
Naomi
Naomi
- TCNails_JoanJewels
- Bead Discoverer
swarovski
hoi ik las dat je de swarovski plaksteentjes voor 0,20 cent per stuk koopt dat is duur hoor,waar je ze goedkoop kunt kopen zijn:www.victoriasdancefashion.nl daar gaan ze per 100 bijv chrystal:
ss16 100 stuks 4,75 anders heb je er 100 voor 20,00!!
Nog goedkoper is the dancebox daar gaan ze per gros dus 144 stuks
Bijv: chrystal ss 16 144 stuks 3,55
en ss20 chrystal 144 stuks 4.99
dus ik zou ze niet voor 0,20 cent per stuk kopen hoor
groetjes
ss16 100 stuks 4,75 anders heb je er 100 voor 20,00!!
Nog goedkoper is the dancebox daar gaan ze per gros dus 144 stuks
Bijv: chrystal ss 16 144 stuks 3,55
en ss20 chrystal 144 stuks 4.99
dus ik zou ze niet voor 0,20 cent per stuk kopen hoor
groetjes
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Die foto heeft dat meisje dus meegestuurd om me een idee te geven van hoe haar choker eruit moet zien. Ik denk dat de website is : http://www.netalsindefilm.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan ddorklikken naar sieraden of zoiets. Op zich heb ik zo'n techniek nog nooit gedaan, ik hou me altijd braafjes bij draad en kraaltjes. Maar ik wil de uitdaging voor haar wel aangaan, alleen wil ze niet dat het teveel gaat kosten, nou mag het al niet duurder zijn dan 30 ?....Zo blijf je bezig, nu ga ik het waarschijnlijk met kunstof plaksteentjes doen, is toch wat goedkoper....Jolanda van soest schreef:Waar heb je deze foto vandaan, want dit is echt geweldig!!!
Kralengroetjes, Saartje 
tja
Dag allemaal,
Als ik heel eerlijk ben - en sommigen zullen het misschien niet zo leuk vinden om te horen - vind ik het een beetje 'lullig' om het originele ontwerp van iemand anders te kopi?ren. Misschien wordt het oorspronkelijke sieraad wel professioneel verkocht door iemand die flink wat uurtjes in het ontwerp heeft zitten ....
Het is dan als hobbyist natuurlijk niet moeilijk om met het werk van anderen voor een lagere prijs goede sier te maken.
Karen
p.s. ik wil natuurlijk niemand tegen me in het harnas jagen, maar dat aspect zit er ook aan.
Als ik heel eerlijk ben - en sommigen zullen het misschien niet zo leuk vinden om te horen - vind ik het een beetje 'lullig' om het originele ontwerp van iemand anders te kopi?ren. Misschien wordt het oorspronkelijke sieraad wel professioneel verkocht door iemand die flink wat uurtjes in het ontwerp heeft zitten ....
Het is dan als hobbyist natuurlijk niet moeilijk om met het werk van anderen voor een lagere prijs goede sier te maken.
Karen
p.s. ik wil natuurlijk niemand tegen me in het harnas jagen, maar dat aspect zit er ook aan.
- Caviaplanet
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: tja
Zit wat in hoor. Ik heb ook 1 ketting die ik identiek heb nagemaakt omdat ik 'm zo waanzinnig vond maar die draag ik alleen zelf en doe 'm niet in de verkoop omdat ik dat inderdaad lullig vindt.Karen schreef:Als ik heel eerlijk ben - en sommigen zullen het misschien niet zo leuk vinden om te horen - vind ik het een beetje 'lullig' om het originele ontwerp van iemand anders te kopi?ren. Misschien wordt het oorspronkelijke sieraad wel professioneel verkocht door iemand die flink wat uurtjes in het ontwerp heeft zitten ....
Jolanda
Hoi hoi allemaal,
tuurlijk hebben jullie wel gelijk maar ik denk dat heel veel mensen ( zeker in het begin) ontwerpen van andere nodig hebben. of ik durf eigenlijk wel te zegtgen : iedereen. En ja, hier op de site kijk je ook naar ontwerpen en ideeen toch??? ( of ben ik de enige die soms in sieradenwinkels gaat kijken?????)
De vraag is dan of je het alleen voor jezelf maakt of ook in de "massaproductie" gaat gooien...
Zelf vindt ik het nou niet zo'n probleem om wat te kopieren, volgens mij zijn er toch geen 2 kettingen hetzelfde..
Deze ketting waar het allemaal om begon is echt heel mooi, en ik ga hem echt ook voor mijzelf (proberen) te maken.
Groetjes jolanda
tuurlijk hebben jullie wel gelijk maar ik denk dat heel veel mensen ( zeker in het begin) ontwerpen van andere nodig hebben. of ik durf eigenlijk wel te zegtgen : iedereen. En ja, hier op de site kijk je ook naar ontwerpen en ideeen toch??? ( of ben ik de enige die soms in sieradenwinkels gaat kijken?????)
De vraag is dan of je het alleen voor jezelf maakt of ook in de "massaproductie" gaat gooien...
Zelf vindt ik het nou niet zo'n probleem om wat te kopieren, volgens mij zijn er toch geen 2 kettingen hetzelfde..
Deze ketting waar het allemaal om begon is echt heel mooi, en ik ga hem echt ook voor mijzelf (proberen) te maken.
Groetjes jolanda
inspiratie
Hoi allemaal,
Nou ik denk inderdaad dat iedereen zich laat inspireren door wat hij om zich heen ziet. Dat kan natuurlijk ook niet anders, want je komt de hele dat de prachtigste sieraden tegen, maar ik vind je laten inspireren wel heel iets anders dan letterlijk dingen van anderen kopi?ren.
Groet,
Karen
Nou ik denk inderdaad dat iedereen zich laat inspireren door wat hij om zich heen ziet. Dat kan natuurlijk ook niet anders, want je komt de hele dat de prachtigste sieraden tegen, maar ik vind je laten inspireren wel heel iets anders dan letterlijk dingen van anderen kopi?ren.
Groet,
Karen
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik ook hoor!!! Dat meisje (voor wie ik ze moet maken) haar criterium is : die ketting gaat me anders heel veel geld kosten, en nu wil dat meisje een goedkopere oplossing... Ik weiger dat niet hoor!!! Dat heet nu ??nmaal in opdracht werken....Victoria schreef:Nou ik wel hoor, geen probleem
Kralengroetjes, Saartje 
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Saartje schreef:Ik ook hoor!!! Dat meisje (voor wie ik ze moet maken) haar criterium is : die ketting gaat me anders heel veel geld kosten, en nu wil dat meisje een goedkopere oplossing... Ik weiger dat niet hoor!!! Dat heet nu ??nmaal in opdracht werken....Victoria schreef:Nou ik wel hoor, geen probleem
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik vraag me trouwens af, hoe doet Dolce Luna dat dan? Haar kettingen staan op http://www.netalsindefilm.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en natuurlijk ook op haar eigen site.
Ze maakt prachtige dingen, maar er worden er zeker wel tientallen van dezelfde gemaakt anders kan je dat toch niet zo bestellen daar?
Zelfde geldt voor Otazu, de beroemde tonnetjes ketting is er toch ook niet maar 1 van gemaakt?
Ik zeg niet dat wel moeten kopieeren, maar je kan idd wel geinspireerd worden door de 'bekende' sieradenmerken
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Ze maakt prachtige dingen, maar er worden er zeker wel tientallen van dezelfde gemaakt anders kan je dat toch niet zo bestellen daar?
Zelfde geldt voor Otazu, de beroemde tonnetjes ketting is er toch ook niet maar 1 van gemaakt?
Ik zeg niet dat wel moeten kopieeren, maar je kan idd wel geinspireerd worden door de 'bekende' sieradenmerken
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik denk dat zij idd er heel veel van maken.Linda Post schreef:Ik vraag me trouwens af, hoe doet Dolce Luna dat dan? Haar kettingen staan op http://www.netalsindefilm.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en natuurlijk ook op haar eigen site.
Vandaar dat otazu een gewone collectie en een limited collectie heeft.
Maar we hebben het niet over alles kopieeren, maar als je een verzoek en/of opdracht krijgt, dan ga je dat toch niet weigeren
Groetjes Victoria,
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer: