Turquoise "swarovski"?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Rockailloux
Bead Reader
Turquoise "swarovski"?

Bericht door Rockailloux » za 26 nov 2005 10:55

Hallo!
Ik ben op zoek naar het volgende:
http://img518.imageshack.us/img518/3985/vraagje5et.png
Het zijn een soort turquoise swarovskis dus. Het hoeven echter geen echte swarovskis te zijn, want ik rijg nogal budget, dus het liefste iets goedkoops :wink:
Ik koop liever niet online, maar als het moet... Ik heb al in Groningen, Utrecht en in een paar winkels in Zwolle rondgekeken, maar ik kon het niet vinden.
Het zou echt perfect zijn als iemand ze in de omgeving van Zwolle te koop heeft gezien, maar anders moet het maar via internet...
Nou ja, mijn koopeisen zijn haast nog ingewikkelder dan de kraaltjes zelf! :oops:
Ik leef op Rock en Roccailles

Rockailloux
Bead Reader

Nog een vraag

Bericht door Rockailloux » za 26 nov 2005 10:57

Oh en wat betreft die ronde gouden kraaltjes op hetzelfde plaatje, die overweeg ik te kopen (bij Pipoos), maar blijft dat gouden laagje er eigenlijk wel goed opzitten?

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » za 26 nov 2005 11:31

Bij pipoos hebben ze hele mooie glaskralen met een goud- of zilverkleurige kern. Ze zitten in een heel klein vierkant doosje.
Als je die rijgt is het net op er een echt gouden of zilveren kraaltje zit. Omdat de kleur in de kern zit blijven de kraaltjes best wel mooi.

Die turkooise kralen ben ik nog niet tegengekomen.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 26 nov 2005 11:51

Ik heb niet voor je gekeken, maar http://www.pro-art.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft best een groot deel van hun assortiment op internet staan. Misschien hebben zij turquose voor je? Ze zitten trouwens in Nijmegen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » za 26 nov 2005 12:50

Heb je ook al gekeken bij Widaro in Zwolle??

Rockailloux
Bead Reader

Bericht door Rockailloux » za 26 nov 2005 13:37

Hey,

@Hilde: Bedankt voor de toelichting, ik denk dat ik ze nu wel durf te kopen :lol:
@Esther: Op pro-art zijn ze helaas niet te krijgen. Het hoeven ook geen swarovskis te zijn hoor, plastic kindergevalletjes zijn ook prima!
@K@: Ja dat was ik nog wel van plan, maar 1. Wat is het adres? De vorige keer dat ik aan het stadten was, ben ik nog wel wezen zoeken, maar ik moest de trein halen en ik kon het niet vinden :wink:
2. Het sneeuwt nu! :lol:

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » za 26 nov 2005 14:05

Widaro zit in de Rodehaanstraat. Als je in de Diezer voor de bieb staat dan moet je het steegje rechts in. Verder zit er op het A-plein (achterkant V&D) nog een hobby/kralenwinkel, Reuvers.

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » za 26 nov 2005 17:22

Esther schreef:Ik heb niet voor je gekeken, maar http://www.pro-art.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft best een groot deel van hun assortiment op internet staan. Misschien hebben zij turquose voor je? Ze zitten trouwens in Nijmegen.
Ben er net nog geweest en heb weer voor een kapitaal ingeslagen (zucht)
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » za 26 nov 2005 17:23

Rockailloux schreef:Hey,

@Hilde: Bedankt voor de toelichting, ik denk dat ik ze nu wel durf te kopen :lol:
:
De zilverkleurige heb ik trouwens gebruikt bij de ketting die ik nu bij eigen creaties en dan Witte parelketting heb geplaatst.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » za 26 nov 2005 19:08

Wel een internet site en nog buitenlands ook, maar ik heb er heel goeie ervaringen mee en ze zijn spotgoedkoop.

http://beads.cdragon.com/index.php?cPat ... =4a&page=7" onclick="window.open(this.href);return false;

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » za 26 nov 2005 23:56

Eelke had ze te koop voor niet teveel. Misschien heeft ze nog wat over. Zou je haar een pb-tje moeten sturen.

Lieve groet van Fairy

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » zo 27 nov 2005 00:58

Heb ik al gedaan, maar Eelke zal het druk hebben en die zit in de sneeuw natuurlijk.

Ik wacht wel even af en anders is het pech, kan ze nergens op internet vinden.

Rockailloux
Bead Reader

Bedankt!

Bericht door Rockailloux » zo 27 nov 2005 10:59

Harstikke bedankt voor alle tips en moeite :D
Uiteindelijk bestel ik met dank aan/hulp van Ezther iets van kralenboutique monique - ik ben benieuwd!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 05 dec 2005 19:20

Ik weet niet of je ze nog zoekt, maar Saartje heeft echte Swarovski's:
http://www.saartjeskralen.be/N_art_927.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten