Eigen naamlabel problemen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- dutch_dayz
- Bead Producer
- dutch_dayz
- Bead Producer
Hm
Apart systeem... ik zou het zelf niet op die manier doen. Ik ben behoorlijk perfectionistisch met dit soort dingen dus als het al een piepklein beetje scheef is dan irriteert me dat mateloos!
Maar bij andere bedrijven (waarvan ik de website bekeken heb) bestel je de labeltjes kant-en-klaar. Ook een dure grap trouwens
Maar bij andere bedrijven (waarvan ik de website bekeken heb) bestel je de labeltjes kant-en-klaar. Ook een dure grap trouwens
Ja, zeker een dure grap
Als het nou echt veel scheelt zou ik het willen overwegen om ze zelf te "stempelen" , maar ben bang dat ik daar ook wat te perfectionistisch voor ben. Bovendien, als je het steeds over moet doen, dan ben je uiteindelijk toch ook niet goedkoper uit.
Dus ms. toch liever iets meer betalen en het laten doen
Als het nou echt veel scheelt zou ik het willen overwegen om ze zelf te "stempelen" , maar ben bang dat ik daar ook wat te perfectionistisch voor ben. Bovendien, als je het steeds over moet doen, dan ben je uiteindelijk toch ook niet goedkoper uit.
Dus ms. toch liever iets meer betalen en het laten doen
Re: Eigen naamlabel problemen
Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met hun eigen naamlabel?
Dit topic is vijf jaar oud, hopelijk zijn er nu wel winkels in Nederland die hier iets mee doen.
Dit topic is vijf jaar oud, hopelijk zijn er nu wel winkels in Nederland die hier iets mee doen.
Groetjes en kraalplezier van Mieke
-
Isabel vd L
- Bead Starter
Ik heb in google gezocht op Bija, maar ik kan de site niet vinden. Heeft iemand een link voor mij? Alvast bedankt!
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Czechglaskralen.nl had een tijdje geleden zo'n aanbieding. Misschien eens mailen?