hallo
ben op zoek naar inpakpapier, je weet wel , van dat papier wat ze om bv glaswerk heen wikkelen . je vindt ze bij xenos, blokker etc.
weet iemand een adresje waar ik het kan kopen??
enne ..... alvast bedankt!!!
inpakpapier
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Starter
- Contacteer:
Hoi Debby,
Je bedoelt van dat vloepapier?
Ik ben zaterdag in Vlaardingen geweest in Wraps & Ribbons en daar hebben ze allemaal inpakpapier, cadeaudoosjes en cadeauzakjes. Echt heel erg gaaf allemaal.
Ik heb een aantal doosjes gekocht en daar mocht ik dan mooi lint bij uitzoeken en ik kreeg er van dat vloepapier bij. Dit hebben ze in heel veel kleuren en als ik het lost kocht, dan kostte het 0.20 eurocent.
Dit is echt een aanrader!
Groetjes,
Mouse
Je bedoelt van dat vloepapier?
Ik ben zaterdag in Vlaardingen geweest in Wraps & Ribbons en daar hebben ze allemaal inpakpapier, cadeaudoosjes en cadeauzakjes. Echt heel erg gaaf allemaal.
Ik heb een aantal doosjes gekocht en daar mocht ik dan mooi lint bij uitzoeken en ik kreeg er van dat vloepapier bij. Dit hebben ze in heel veel kleuren en als ik het lost kocht, dan kostte het 0.20 eurocent.
Dit is echt een aanrader!
Groetjes,
Mouse
inpakpapier
hallo
bedankt voor de tips.
vlaardingen is helaas te ver voor mij
wel aardige mensen daar!!!!!
groetjes
bedankt voor de tips.
vlaardingen is helaas te ver voor mij

wel aardige mensen daar!!!!!
groetjes
- @nneke
- Bead Intelligent
papier hier ...
Een verhuisbedrijf dat boedels inpakt heeft dat ook nodig voor het glas/aardewerk/porcelein. Kun je bellen misschien ?
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........