Swarovski ''chain''

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
SayaGadis
Bead Believer
Swarovski ''chain''

Bericht door SayaGadis » do 20 nov 2003 22:31

Hoi meiden,

Ik zoek al een tijdje het volgende; swarovski stenen in kastjes, aan elkaar ''geregen'' op een soort van ijzerdraad:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ze ook gezien in sieraden van Fi-va en vind het een geweldig effect als zoiets hier en daar tussen je kralen / tussenzetsels uithangt, maar ik kan het nergens vinden !

Deze plaatjes komen van http://www.beadinpath.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar daar kun je alleen als groothandel bestellen !

Heeft iemand dit al eens in Nederland gezien in een winkel/groothandel, en zo jaar waar ? Tell me !!

Groetjes Karin

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 20 nov 2003 22:42

hai Karin,

ik heb ze volgens mij weleens gezien bij Wim bakker in Rotterdam. Als het goed is kom ik daar morgen dus zal even voor je kijken wat het kost ed...
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » vr 21 nov 2003 09:38

Ik weet het niet zeker hoor, maar zitten die ook niet verwerkt in de riemen die ze bij H & M verkopen?

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 21 nov 2003 11:30

Ik heb ze bij flokstra in groningen gezien, maar ze zijn niet goedkoop hoor! :cry:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe je dat spul ergens aan vastmaakt, kan iemand mij dat vertellen?
:oops:

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » vr 21 nov 2003 12:47

Ik heb zo een armband cadeau gekregen van mij mama! Lief he!Heb geen idee wat ze kosten, en denk dat die van bij een juwelier ofzo komt.

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » vr 21 nov 2003 21:06

Hoe je het vast maakt ? Mijn moeder heeft een ketting van Fi-va en daar zitten er ook rijggaatjes in de kastjes.....Het hangt dus gewoon aan staaldraad dan. En het kan idd dat het gebruikt wordt in riemen van de H&M maar dat is gewoon goedkope strass. Ik zoek echte swarovski, groot formaat, minimaal 7 mm, met dus ook rijggaatjes erin. Maar het zit dus op een soort ''ijzerdraad'' waar het als het ware ''aan blijft hangen''.

Patricia, heb je ze nog gezien ?

Groetjes Karin

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 22 nov 2003 11:21

Ik zie dit wel eens bij fourniturenwinkels, wel groter dan dat spul van die armbandjes maar ik weet niet of het precies is wat jij bedoelt... ik zal eens voor je kijken als ik weer in de stad ben!
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » za 22 nov 2003 11:30

helaas ze hadden het bij wim bakker niet (meer) ze wist niet zeker of ze t nou gehad had (beetje een doos) maar ik heb het daar wel gezien... ze krijgen het in ieder geval niet meer... ben wel beniewd wat je er mee wil doen...?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gesloten