Hallo allemaal,
Wie heeft al eens deelgenomen aan een creatieve kerstmarkt in een ouderencentrum? Loopt dit een beetje en verkoop je dan wel?
Wat valt in de smaak bij ouderen of kopen juist bezoekers?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Groetjes van Liza
Verkoop op kerstmarkt in ouderencentra?
Hoi liza,
Ik heb een paar weken geleden in een ouderencentrum getsaan met mijn sieraden. In 1 uurtje heb ik 8 sieraden verkocht dus ging best lekker. HEt is alleen niet te zeggen wat ze mooi vinden. Bij mij werd zowel glim glim gekocht als kralen kettingen. Dus gewoon een variatie maken en wat misschien wel belangrijk is dat de kettingen best ruim mogen zijn meeste hebben een bredere hals en willen toch wel iets op hun trui zien hangen.
En ook een aantal sieraden die je makkelijk om kan doen want sommige mensen hebben niet veel kracht en soepelheid in de handen waardoor ze de slotjes niet kunnen openen.
Succes ermee.
En ook succes met verkoop in bibliotheken!!
Ik heb een paar weken geleden in een ouderencentrum getsaan met mijn sieraden. In 1 uurtje heb ik 8 sieraden verkocht dus ging best lekker. HEt is alleen niet te zeggen wat ze mooi vinden. Bij mij werd zowel glim glim gekocht als kralen kettingen. Dus gewoon een variatie maken en wat misschien wel belangrijk is dat de kettingen best ruim mogen zijn meeste hebben een bredere hals en willen toch wel iets op hun trui zien hangen.
En ook een aantal sieraden die je makkelijk om kan doen want sommige mensen hebben niet veel kracht en soepelheid in de handen waardoor ze de slotjes niet kunnen openen.
Succes ermee.
En ook succes met verkoop in bibliotheken!!

<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
-
- Bead Dreamer
hoi hoi
wat liza hierboven zegt klopt helemaal
ik werk in een verzorgingstehuis en heleboel
oudere mensen hebben moeite met de sluitingen
(ik doe heel wat kettingen om) dus misschien is het
handig om geen draaisluitingen of hele kleine slotjes
te gebruiken.
ps. veel succes
oudere mensen hebben moeite met de sluitingen
(ik doe heel wat kettingen om) dus misschien is het
handig om geen draaisluitingen of hele kleine slotjes
te gebruiken.
ps. veel succes
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik neem altijd magneetsluitingen en kapittelsloten mee naar markten zodat ik die er naar wens aan kan zetten..
Mijn oma heeft ook een ketting van mij en ze kan normaal ook geen slotjes dichtkrijgen maar met een kapittelslot lukt haar dit wel..
En voor de niet zo zware kettingen zijn magneetsluitingen top.
Groetjes!
Ik neem altijd magneetsluitingen en kapittelsloten mee naar markten zodat ik die er naar wens aan kan zetten..
Mijn oma heeft ook een ketting van mij en ze kan normaal ook geen slotjes dichtkrijgen maar met een kapittelslot lukt haar dit wel..
En voor de niet zo zware kettingen zijn magneetsluitingen top.
Groetjes!
Het moet vooral heel voordelig zijn, voor een paar euro. De meeste oudjes hebben gewoon niet veel te besteden dus zorg dat je ook dingen in die prijscategorie hebt. Mijn broche met de roosjes en swarovski is zeker door 2 dozijn ouwe handjes gegaan maar ze lieten hem van schrik vallen zodra ze de prijs van 15 euro zagen.
De handgemaakte dingen die in het tehuis zelf zijn gemaakt zijn ook heel goedkoop (ideaal voor kraamkadootjes trouwens).

De handgemaakte dingen die in het tehuis zelf zijn gemaakt zijn ook heel goedkoop (ideaal voor kraamkadootjes trouwens).
Kralen make the world go round!