sieraden inpakken

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:
sieraden inpakken

Bericht door Pienjo » vr 22 okt 2004 10:07

Even een vraagje, hoe jullie een ketting met staaldraad inpakken.
Ik vind het altijd moeilijk omdat je snel een knik in dit draad krijgt... als de ketting helemaal vol zit met kralen is dit geen groot probleem, maar meestal heb ik maar een paar kralen op zo'n draaitje zitten. Hoe doen jullie dat als je een ketting op moet sturen? of mee naar je werk moet nemen?
Liefs
Linda

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » vr 22 okt 2004 10:11

Ik heb laatst mijn zwevende/springketting ingepakt in van die zakjes waar ze ook de zelfgemaakte kaarten in doen. En dit in een bubbeltjes enveloppe. Dit was goed aangekomen.
Heb ik wel op de enveloppe "breekbaar" gezet.
Groetjes Monique

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 22 okt 2004 11:31

Misschien(dit idee is nog niet getest..) is het een idee om het sieraad 2 keer op te rollen en met fluppeltjes(die dingen waarmee je de zakjes brood of vuilniszakken dichtmaakt) vast te zetten voor je het inpakt. Volgens mij krijg je dan geen knik en kun je het makkelijker in bubbeltjesfolie of zo pakken...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 22 okt 2004 11:48

kralenenquete schreef:Misschien(dit idee is nog niet getest..) is het een idee om het sieraad 2 keer op te rollen en met fluppeltjes(die dingen waarmee je de zakjes brood of vuilniszakken dichtmaakt) vast te zetten voor je het inpakt. Volgens mij krijg je dan geen knik en kun je het makkelijker in bubbeltjesfolie of zo pakken...
klinkt goed en logisch.... volgende keer eens proberen...

Moon, zoals jou deed ikhet ook, maar ik merk dat er soms een knik inzit andere zien het iet maar ikke wel...het stoort me dan ontzettend
Liefs
Linda

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » vr 05 nov 2004 22:24

Sorry, ik lees deze topic nu pas.

Ik heb laatst een acculonketting in een leeg cd doosje verstuurd. (zwarte ding eruit halen) Helaas kan het alleen bij een platte ketting.
Het gaat om deze ketting:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=6896" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet eigenlijk niet goed hoe ik een link moet leggen naar een andere topic. Hoop dat het zo lukt.
Het is de vierde foto.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 09 nov 2004 18:42

ik ben ook lekker op tijd :wink: maar ik rol 'm op die er een stukje keukenrol omheen en dan in een bubbetjesenvelop.
Dat gaat eigenlijk altijd goed :D Als de envelop bij de ptt ergens in vast komt te zitten ofzo dan is het draad wel het laatste waar je je zorgen om hoeft te maken :wink: :roll:
Groetjes van jolanda

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » di 09 nov 2004 19:08

Voor opsturen heb ik geen tip,
maar om mee te nemen heb ik pas bij AH de verkeerde broodzakjes gekocht :oops: en toen kwam ik erachter dat daar dat soort kettingen goed in kunnen.
Ze lijken op de gewone kralenwinkelzakjes(iets dunner materiaal), vrij groot (20x25cm-dus knikvrij) en ze zijn hersluitbaar!
Ze heten: DRUK EN SLUIT VERSHOUDZAKJES.

Of het echt werkt weet ik niet , maar het leek me wel een goed idee!
Bye bye, Ezther.

Gesloten