sieraden showen + promotietips

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
loes
Bead Starter
Contacteer:
sieraden showen + promotietips

Bericht door loes » do 21 okt 2004 20:51

Hoi allemaal,

Ik maak al een tijdje sieraden, maar ben pas begonnen met sieraden verkopen, ik heb nu een website gemaakt waarop ik ze verkoop. Alleen willen sommige mensen de kettingen ook in het echt zien. Weten jullie misschien manieren hoe ik mijn sieraden makkelijk kan showen, want met een arm vol sieraden naar beneden te lopen was ook niet zo praktisch :oops: Ik had gedacht aan bijvoorbeeld een sieradenrol, maar weten jullie nog andere dingen waarop ik mijn sieraden kan showen??? Alle tips zijn welkom. :)
Trouwens nog een vraagje, hoe kan ik mezelf wat meer naamsbekendheid geven, ik verkoop wel, maar voornamelijk aan vrienden en familie... Ik heb inmiddels al visitekaartjes ontworpen die ik bij de cadeauzakjes in doe, maar verder heb ik nog geen inspiratie. Graag zou ik van jullie horen hoe jullie dat doen...

Liefs Loes

PS: Ik moet nog wel meer kettingen op mijn site zetten, dus daar svp niet op letten als je mijn site mocht checken...
Laatst gewijzigd door loes op ma 25 okt 2004 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Liefs Loes Afbeelding

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » vr 22 okt 2004 15:32

Hoi, jammer genoeg kan ik je geen goeie tips geven, maar 'k wil je wel effe zeggen dat je site geslaagd is!!
Beady Greetzzz,

Kamelot

loes
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door loes » za 23 okt 2004 09:08

Dankjewel :D :oops:

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » za 23 okt 2004 09:15

Mooie site! Heb je dat roze bovenaan (die 'balk') zelf gemaakt??
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

loes
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door loes » za 23 okt 2004 10:22

Nou, eigelijk als je je site via freewebs maakt, kan je veel verschillende vaste achtergronden voor je site kiezen in verschillende kleuren, je kan dan ook je naam enzo daarboven invoeren. Ik heb die balk dus niet zelf gemaakt, maar gekozen als achtergrond, die vlinders horen daar ook bij. Ik vond hem wel leuk staan, maar ik wil wel kijken of je hem ook apart kan krijgen...

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » ma 25 okt 2004 14:50

Ik vind hem zo ook heel erg mooi!
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

loes
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door loes » ma 25 okt 2004 16:31

Dank je, ik voel me gevleid door jullie reacties :mrgreen: :oops: :D

loes
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door loes » za 30 okt 2004 09:41

Heeft niemand tips voor mij ??? :-((

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 30 okt 2004 10:28

O als je zo hard moet huilen, dan moet ik wel even langskomen he? (het werkt dus) Je maakt hartstikke leuke dingen dus het zou zichzelf moeten verkopen. hehe

Ik krijg vanmiddag ook iemand aan huis die de sieraden wil zien. Dan stal ik het hele spul uit (of dat deel waar diegene voor komt) op een extra kamer. Gewoon donker tafelkleed, alles uitstallen. Zorg dat je goed licht hebt, dat scheelt een hoop. Hou een spiegel bij de hand, dat is ook handig.

Display materiaal zoals halsjes enzo is ook handig, maar zijn vrij duur. Dus het is de vraag of je dat er gelijk wel uithaalt.

Voor de rest zelf veel van je eigen sieraden dragen! :lol:
Kralen make the world go round!

loes
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door loes » za 30 okt 2004 12:01

Dankjewel voor je snelle reactie Soms moet je een beetje aandacht trekken he.. :lol:

Uitstallen in een extra kamer is wel handig ja, zodra mijn broertje weer uit de logeerkamer is, kan ik dat daar zo doen... Halsjes zijn inderdaad nog vrij duur, maar misschien kan ik wel wat improviseren voor in het begin. En een spiegel is natuurlijk ook heel slim :D En voor het juiste licht, wat gebruik je daarvoor??? Schemerlampjes???

Eigen sieraden dragen doe ik ook altijd en gisteren bij een verjaardag kreeg ik er veel leuke reacties op, want ik en mijn tante hadden allebei een ketting die ik had gemaakt om, de visitekaartjes vlogen er doorheen... :D :D :D Dat was wel heel leuk...

Nogmaals bedankt...

Liefs Loes

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 30 okt 2004 12:32

Bij voorkeur daglicht natuurlijk maar ik wil ook nog twee staande leeslampen bij IKEA kopen. Die zijn maar een tientje per stuk en die kan je dan gelijk op de tafel met je sieraden richten. Niks schemer, het volle licht erop.

Voor de rest alles heel netjes neerleggen, niet neersmijten. Het moet er kostbaar en uniek uitzien, wat het natuurlijk ook is. 8)

Ik heb net een mazzeltje: ik heb etalagemateriaal kunnen kopen bij een winkel die gaat opheffen. Een draaistandaard voor oorbellen, 3 halsjes van karton en 2 rekjes voor lange oorbellen.
Kralen make the world go round!

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » za 30 okt 2004 12:45

Wooowwwwwww Gave sieraden maak je!!!!
Die roosjes zijn mega vet!!! Raar dat je nog niks verkocht hebt met zo'n mooie sieraden, heb je je site al toegevoegd op http://www.google.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ? Of op http://www.sieraden.pagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ? Dat wil ook wel eens helpen!

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » za 30 okt 2004 13:20

misschien een sieradenparty organiseren, laat je vrienden en kennissen andere uitnodigen :wink: mond op mond reclame moet tenslotte groeien :lol:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

loes
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door loes » za 30 okt 2004 15:21

Ik krijg in eens door jullie allemaal ideeen.. De kamer ga ik netjes inrichten, moet toch nog gebeuren, dus mijn pa even lief aankijken... Mijn site bij google toevoegen is ook een idee, alleen weet ik niet hoe dat moet :? En een sieradenparty kan ik misschien ook wel organiseren, alleen wil ik dan nog wel meer sieraden maken, als ik dan mijn familie en kennissen uitnodig, moet alles picobello zijn ... Druk aan de slag dus...

En Armande, gaaf dat je die spullen hebt kunnen krijgen... En hopelijk gaat het vanmiddag ook goed als die klant komt..

Liefs Loes

Ps... Ik verkoop wel hoor, ik heb mijn site nu ongeveer 2,5 maand en heb nu 10 kettingen verkocht, maar alle extra promotie is natuurlijk welkom... Heb trouwens weer een bestelling binnen :D

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » za 30 okt 2004 15:23

loes schreef:Ik krijg in eens door jullie allemaal ideeen.. De kamer ga ik netjes inrichten, moet toch nog gebeuren, dus mijn pa even lief aankijken... Mijn site bij google toevoegen is ook een idee, alleen weet ik niet hoe dat moet :?
Voila: http://www.google.nl/intl/nl/addurl.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes ermee!

Gesloten