sieraden opsturen via de post

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:
sieraden opsturen via de post

Bericht door Fieke » wo 22 sep 2004 12:27

Hoi,

Hoe kan je op de beste en de veiligste manier een sieraad versturen met de post??

groetjes Fieke

Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:

Bericht door moon34 » wo 22 sep 2004 12:28

Opsturen in een bubbeltjes enveloppe is bij mij nog nooit fout gegaan. En dan doe ik eerst het sieraad in een gripzakje (als je setje verstuurd raakt het niet door elkaar).
Groetjes Monique

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » wo 22 sep 2004 22:08

Ik heb wel eens iets in een kartonnen kadodoosje in een bubbeltjesenvelop verstuurd en dat ging toch echt faliekant mis. Volgens mij hebben ze er bij de ptt op gestaan of zo. De afdrukken van de swarovskisteentjes stonden in het doosje!!!

Tegenwoordig rol ik een sieraad of in bubbeltjesfolie of in dat witte schuimfolie (is ongeveer 1 mm dik) en daarna in een bubbeltjesenvelop. Zekerheid voor alles. Als ik weet dat het een kadootje voor iemand anders is, doe ik de kadoverpakking er los in de envelop bij.

Oh ja, vergeet niet iets van een visitekaartje erbij te doen. Is altijd handig.
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door Beadiful » ma 18 okt 2004 09:31

Ik verpak mijn sieraden ook altijd in een bubbeltjes envelop en om het sieraad zelf ook nog eens van dat bubbeltjesfolie. Lijkt mij wel zo veilig, maar helaas is de TPG niet altijd even voorzichtig..... terwijl ik een ketting op die manier had ingepakt zijn er toch wat kralen gesneuveld waardoor ik de ketting weer opnieuw moest maken ("gelukkig" was ie voor een bekende, maar leuk is het niet!)

Oftewel....al ben je nog zo voorzichtig, het ligt aan de TPG hoe ze met je pakketjes omgaan!

Gebruikersavatar
alpha
Bead Fan
Berichten:326
Lid geworden op:vr 01 aug 2003 11:42
Locatie:Coevorden
Contacteer:

Bericht door alpha » wo 20 okt 2004 14:58

Ik denk dat je met een sieraad gemaakt van glaskralen altijd een risico loopt als je het opstuurt. Met plastic kralen zul je dit al een stuk minder hebben.

Ik verstuur het ook in een bubbeltjesenvelop en gelukkig is het tot nu toe altijd nog goed gegaan.
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Gesloten