liever geen internet...

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
looijtje
Bead Interested
liever geen internet...

Bericht door looijtje » za 18 sep 2004 17:19

hey
Ik ben 14 jaar oud, en ik maak veel sieraden. Ik zou ze best willen verkopen, maar liever niet via internet. Ik vind dat best moeilijk, want ik weet allemaal niet hoe dat dat zit met verzenden enzo.... :oops:
Heeft er iemand tips hoe je dan sieraden kunt verkopen...

Groetjes Janniek

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 18 sep 2004 17:37

misschien aan vriendinnen of klasgenoten? of aan vrienden van ouders of familie ofzo? viavia is lekker makkelijk. ;)

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » za 18 sep 2004 18:13

hehehe vriendinnne gaat een beetje moeilijk als je beste 2 vriendinne ook sieraden make fniej piek: :P :P :P

Liefs Meggie

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 18 sep 2004 18:18

wat is dat dan voorn taal????????
ikzelf ben begonnen te verkopen aan collega's, buren, familie en vriendinnen. vanuit daar is het verder gegaan. mensen praten onderling en zo krijg je er dan (als het goed is) meer klanten bij.
succes!!
Afbeelding

looijtje
Bead Interested

Bericht door looijtje » za 18 sep 2004 18:22

zeker meggie :wink: Dan gaat t een beetje moeilijk

Ik ben pas 15 dus daarom ken ik nog niet zoveel mensen...
Maar maak flink reclame voor mezelf, maar toch verkoop ik bijna niks...
Janniek

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » za 18 sep 2004 18:25

moontje schreef:wat is dat dan voorn taal????????
ikzelf ben begonnen te verkopen aan collega's, buren, familie en vriendinnen. vanuit daar is het verder gegaan. mensen praten onderling en zo krijg je er dan (als het goed is) meer klanten bij.
succes!!
hoezzo wat is dat voorn taal? janniek en ik zijn vriendinnen, en janniek hebben we afgekort to piek :wink:...tenminste ik denk dat je dat bedoelt..

Liefs Meggie

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 18 sep 2004 18:25

dus als je 15 bent, ken je niet veel mensen????? kijk om je heen, ik neem aan dat je op school zit, neem de kralen mee naar school en vertel mensen in de klas dat je ze maakt. tevens kan je dit doen als je b.v. op clubs ofzo zit? gewoon promoten, en vooral laten zien aan mensen!!
Afbeelding

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 18 sep 2004 18:26

oh nu begrijp ik hem. lezen zoals je het uitspreekt... tja, begin oud te worden :wink:
Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 18 sep 2004 18:28

Maareh om 18:19 was je nog 14 jaar en om 19.22 ben je zomaar een jaar ouder al :) nou als je leeftijd zo makkelijk omhoog schiet dan moet dat met je verkopen ook wel lukken :lol:
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » za 18 sep 2004 18:30

hahahaa goeie ria :P

looijtje
Bead Interested

Bericht door looijtje » za 18 sep 2004 18:32

haha
ik ben 14, maar word volgende week maandag, en daarom zeg ik maar dat ik 15 ben, voor t gemak.
haha
groetjes Janniek

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 18 sep 2004 18:34

:) ik lette er toevallig op omdat op een ander forum er zich een jongetje van 11 had aangemeldt en die wordt iedere maand een jaar ouder hij is nu al 15 ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » za 18 sep 2004 20:59

Misschien zijn er bij jou in je buurt wel eens van die buurt rommel of vlooienmarktjes, kun je met je kralenvriendinnen samen gaan staan.
(of misschien op de crafty winter markt zie topic)

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » di 12 okt 2004 14:25

Draag zo vaak mogelijk je eigen sieraden, de kans is groot dat het iemand opvalt dat je telkens zo'n leuke sieraden om hebt en dan vraagt waar je die vandaan hebt. Dan moet je natuurlijk toeslaan en vertellen dat je ze zelf maakt en dat je ze voor een leuk prijsje ook verkoopt :wink:

Wat je ook kunt doen; geef een ketting of armband kado als iemand jarig is. Vertel op het feestje dat je het zelf gemaakt hebt en dat je ook sieraden verkoopt, er zijn altijd wel mensen die het leuk vinden en interesse hebben. En met een beetje geluk krijgt diegene die het sieraad heeft ontvangen ook leuke reacties (op school of op haar werk) en vertelt ze er dan bij dat ze die sieraden bij jou kunnen kopen :)

Succes!

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 12 okt 2004 16:17

heb een keer de tip gekregen om heel vaak je eigen sieraden te dragen en als iemand vraagt waar die ketting vandaan is of het sieraad gewoon mooi vindt niet alleen te zeggen: ZELFGEMAAKT(want dan denken mensen vaak dat je het alleen voor jezelf doet), maar je kaartje aan ze geven: zo kunnen ze makkelijk contact met je opnemen("je kunt me altijd bellen"), gaat het gesprek meteen verder("is dat leuk om te doen?" of "wat grappig, dat iemand dat zelf maakt") en krijgen ze de indruk dat je "professioneel" te werk gaat. Als er dan ook nog een url van een site waar ze jou creaties kunnen bekijken op staat, moet het helemaal lukken!
En je hoeft echt geen vermogen uittegeven aan kaartjes: of bij http://www.vistaprint.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of gewoon zelf op stevig (gekleurd) papier printen en knippen maar...(wat werk maar wel bijna gratis...)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gesloten