tips gevraagt

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
brides
Bead Dreamer
Berichten:677
Lid geworden op:vr 23 jan 2004 19:55
Locatie:hoensbroek
Contacteer:
tips gevraagt

Bericht door brides » vr 10 sep 2004 08:12

hallo ik heb wat tips nodig om een flyer op te stellen over de eigengemaakte sieraden

kan iemand me er mee helpen

:oops:
groeten van brides

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 10 sep 2004 08:20

ik heb je gemaild

Gebruikersavatar
brides
Bead Dreamer
Berichten:677
Lid geworden op:vr 23 jan 2004 19:55
Locatie:hoensbroek
Contacteer:

Bericht door brides » vr 10 sep 2004 08:27

dankje wel
groeten van brides

Gebruikersavatar
brides
Bead Dreamer
Berichten:677
Lid geworden op:vr 23 jan 2004 19:55
Locatie:hoensbroek
Contacteer:

Bericht door brides » vr 10 sep 2004 08:30

Brides sieraden








Bij mij alleen hand gemaakte sieraden van de beste mariaal , waaronder veel originele swarovski materiaal overigens werken wij met nikkelvrij materiaal om zo ook de mensen met een allergie tegen moet te komen .
Om alle sieraden exclusief te hoeden wordt er maar een enkele per model gemaakt
Zo heeft u altijd een uniek exemplaar?
Heeft u bepaalde wensen dan kunt u dit ook altijd even kenbaar maken
Per email trienhrl@home.nl


tips om lang plezier te hebben van uw sieraad
bij gebruik van parfum dient u voorzicht te zijn
zorg dat er geen parfum op u sieraad spuit
daarom doe eerst parfum op en dan uw sieraad
zorg dat uw sieraad niet in contact komt met water
sommige onderdelen zijn geplakt zoals roosje en swarovski stenen
doe uw sieraad af tijdens het sporten en slapen

voor meer voorbeelden kunt u kijken op
http://www.groups.msn.com/brideshrl" onclick="window.open(this.href);return false;


ik heb dit op het internet gevonden heb wat aanpassingen gedaan en wat vinden jullie er van en als jullie meer tips hebben wil ik dat graag horen wat hebben jullie bv op de tafel er bij liggen

:wink:
groeten van brides

Lady_Violet
Bead Interested
Berichten:200
Lid geworden op:ma 15 sep 2003 18:46
Locatie:Belgie - Boom
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » vr 10 sep 2004 20:46

Ik heb op mijn flyer niet zoveel tekst gezet. Ik denk niet dat iedereen de moeite doet om alles te lezen.
Ik heb gewoon wat mooie foto's van mijn sieraden erop gezet en dan een lijstje met soorten sieraden (armbanden, kettingen, ringen, ...)
En ook zo een kleine slogan: "Exclusieve sieraden aan toffe prijzen"
Als je wilt kan ik je wel een flyer mailen als voorbeeld
Groetjes
Lady_Violet

Gebruikersavatar
brides
Bead Dreamer
Berichten:677
Lid geworden op:vr 23 jan 2004 19:55
Locatie:hoensbroek
Contacteer:

Bericht door brides » vr 10 sep 2004 20:49

ja dat zou ik wle leuk vinden
groeten van brides

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » za 11 sep 2004 09:02

Brides, ik vond dat je tekst kan nog wel wat verbetering kon gebruiken qua typfouten en interpunctie. Op het gevaar af dat ik nogal schooljufferig klink, heb ik het even voor je aangepast.

Bij mij vindt u alleen handgemaakte sieraden van het beste materiaal , waaronder veel origineel swarovski-materiaal. Overigens werk ik met nikkelvrije materialen om zo ook mensen met een allergie tegemoet te komen.
Om alle sieraden exclusief te houden, wordt er maar een enkele per model gemaakt. Zo heeft u altijd een uniek exemplaar.
Heeft u bepaalde wensen, dan kunt u dit ook altijd even per email kenbaar maken, mijn emailadres is trienhrl@home.nl.

Tips om lang plezier te hebben van uw sieraad:
- bij gebruik van parfum dient u voorzichtig te zijn. Zorg dat er geen parfum op uw sieraad spuit, doe daarom eerst parfum op en dan pas uw sieraad om;
- zorg dat uw sieraad niet in contact komt met water want sommige onderdelen zijn geplakt, bijvoorbeeld met roosjes of swarovskistenen;
- doe uw sieraad af tijdens het sporten, douchen en slapen.

Voor meer voorbeelden kunt u kijken op http://www.groups.msn.com/brideshrl" onclick="window.open(this.href);return false;


(Bij de laatste tip heb ik "douchen" toegevoegd.)
Laatst gewijzigd door Armande op za 11 sep 2004 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:

Bericht door moon34 » za 11 sep 2004 09:32

Dank je wel, ik heb het laatste stukje over het mooi houden van het sieraad ook op me page gezet. Altijd makkelijk voor degene die een sieraad aankopen. :P
Groetjes Monique

Gebruikersavatar
brides
Bead Dreamer
Berichten:677
Lid geworden op:vr 23 jan 2004 19:55
Locatie:hoensbroek
Contacteer:

Bericht door brides » za 11 sep 2004 10:24

Armande schreef:Brides, ik vond dat je tekst kan nog wel wat verbetering kon gebruiken qua typfouten en interpunctie. Op het gevaar af dat ik nogal schooljufferig klink, heb ik het even voor je aangepast.

Bij mij vindt u alleen handgemaakte sieraden van het beste materiaal , waaronder veel origineel swarovski-materiaal. Overigens werk ik met nikkelvrije materialen om zo ook mensen met een allergie tegemoet te komen.
Om alle sieraden exclusief te houden, wordt er maar een enkele per model gemaakt. Zo heeft u altijd een uniek exemplaar.
Heeft u bepaalde wensen, dan kunt u dit ook altijd even per email kenbaar maken, mijn emailadres is trienhrl@home.nl.

Tips om lang plezier te hebben van uw sieraad:
- bij gebruik van parfum dient u voorzichtig te zijn. Zorg dat er geen parfum op uw sieraad spuit, doe daarom eerst parfum op en dan pas uw sieraad om;
- zorg dat uw sieraad niet in contact komt met water want sommige onderdelen zijn geplakt, bijvoorbeeld met roosjes of swarovskistenen;
- doe uw sieraad af tijdens het sporten, douchen en slapen.

Voor meer voorbeelden kunt u kijken op http://www.groups.msn.com/brideshrl" onclick="window.open(this.href);return false;


(Bij de laatste tip heb ik "douchen" toegevoegd.)


vind ik wel lief hoor mijn nederlands was altijd maar net een 6je op school ik was beter in andere vakken zoals wiskunde hihihi och ja iedereen heeft wel een zwak vak
groeten van brides

Gesloten