kan iemand me er mee helpen

Armande schreef:Brides, ik vond dat je tekst kan nog wel wat verbetering kon gebruiken qua typfouten en interpunctie. Op het gevaar af dat ik nogal schooljufferig klink, heb ik het even voor je aangepast.
Bij mij vindt u alleen handgemaakte sieraden van het beste materiaal , waaronder veel origineel swarovski-materiaal. Overigens werk ik met nikkelvrije materialen om zo ook mensen met een allergie tegemoet te komen.
Om alle sieraden exclusief te houden, wordt er maar een enkele per model gemaakt. Zo heeft u altijd een uniek exemplaar.
Heeft u bepaalde wensen, dan kunt u dit ook altijd even per email kenbaar maken, mijn emailadres is trienhrl@home.nl.
Tips om lang plezier te hebben van uw sieraad:
- bij gebruik van parfum dient u voorzichtig te zijn. Zorg dat er geen parfum op uw sieraad spuit, doe daarom eerst parfum op en dan pas uw sieraad om;
- zorg dat uw sieraad niet in contact komt met water want sommige onderdelen zijn geplakt, bijvoorbeeld met roosjes of swarovskistenen;
- doe uw sieraad af tijdens het sporten, douchen en slapen.
Voor meer voorbeelden kunt u kijken op http://www.groups.msn.com/brideshrl" onclick="window.open(this.href);return false;
(Bij de laatste tip heb ik "douchen" toegevoegd.)