%$#@&* marktplaats!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gast

Bericht door Gast » vr 10 sep 2004 13:06

Ik denk ook ja,dat een inlogaccount al een hoop scheelt.
Misschien willen ze de drempel heel laag houden en dus zonder inlog, m het zou veel problemen voorkomen.
Ik heb ook het idee dat er veel gestolen waar verkocht wordt via marktplaats. Ze vinden dat je zelf goed moet opletten, maar ik zou me als maker en beheerder niet oke voelen bij zoals het nu soms loopt.

MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » vr 10 sep 2004 13:06

Nou dat geldt voor Ebay ook hoor, ook verschillende keren in het nieuws geweest. Tis allemaal niet je van het. Ik koop er bijna niks en als er iets gekocht wordt is het een klein bedrag. Ik denk dat ze die oplichters toch niet kunnen tegen houden, wat ze dan ook proberen. Tis gewoon voor jezelf goed opletten geblazen...

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » vr 10 sep 2004 13:07

Oeps... Gast was ik :oops:

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » vr 10 sep 2004 13:10

Marktplaats was een goed idee, en zeker vernieuwend in het begin, maar ze zijn niet goed meegegroeid met de tijd. Er zijn nu teveel mensen online die daar allemaal samendrommen. Ik ben dan ook blij met de concurrentie van speurders.nl, waar je inderdaad een account moet aanmaken.
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » ma 20 sep 2004 09:35

Nog even ter info: ik kwam er achter dat er nog ??n advertentie was blijven staan, waarbij ik mijn naam iets anders had ingevuld. Dus toen probeerde ik even of het wel ging onder een andere naam, d.w.z. gewoon mijn eigen naam maar dan iets anders afgekort (alleen een initiaal en niet mijn hele voornaam).

Dat ging inderdaad, dus daar is kennelijk geen beveiliging tegen. Dan vraag ik me af wat voor zin het heeft voor marktplaats om iemand's advertenties er af te gooien als die gewoon weer overnieuw geplaatst kunnen worden met een andere naam en/of ander emailadres.
Kralen make the world go round!

Gesloten