Hallo meiden,
Ik hoop dat ik dit bij het goede onderwerp zet.
Ik zit met het volgende:
Samen met een vriendin ben ik sieraden aan het maken, we verkopen die op markten en geven workshops. Maar we vinden ons zelf te klein, en het te duur worden wanneer we ons inschrijven bij de kamer van koophandel.
Toch willen we voorkomen dat mensen bij ons komen met een declaratie, omdat wij aansprakelijk zijn voor schade. Ik denk dan aan een haakje inkleding door een sluitinkje of het per ongeluk omstoten van een vaas tijdens een workshop.
Nu mijn vraag: Hoe hebben jullie dit geregeld?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Sabrina
aansprakelijkheid
-
- Bead Reader
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
algemene voorwaarden opstellen maarja die kan je alleen deponeren bij de kvk en moet je ingeschreven staan!
Plus er is nog het feit dat je niet overal aansprakelijk voor ben! Mensen moeten ook zelf hun eigen verantwoording dragen! Haakje van sieraden in kleding is iets dat valt onder hun eigen verantwoording. Zou hier op neerkomen ik koop van jou een gekettelde armband en trek een Kanten bloesje aan. tijdens het boodschappen doen kom ik met mijn arm langs de zijkant van mijn lichaam en een geketteld stukje schiet met het ookje door een gaatje in het kant. en ik trek het kapot omdat ik geen geduld heb! Dan kan ik jou daar toch nooit voor aansprakelijk stellen!! eigen risico. plus dit is amerika niet waar idioten kopjes koffie over zich heen gieten omdat er nergens staat dat je je dan kan branden!! en dan miljoenen claimen
LOL
Wat je wel op kan nemen in AV is dat als je bijv als ik op een eersteverdieping zit je niet aansprakelijk gesteld kan worden als iemand van de trap valt
dat zijn dingen waar je mee op moet passen! En als iemand bij jou die vaas omgooit en breekt is dat haar aansprakelijkheids verzekering die ze er op aan moet spreken niet de jouwe lijkt mij?
maarja wat weet ik er allemaal vanaf?? ook niks hahahaha
Plus er is nog het feit dat je niet overal aansprakelijk voor ben! Mensen moeten ook zelf hun eigen verantwoording dragen! Haakje van sieraden in kleding is iets dat valt onder hun eigen verantwoording. Zou hier op neerkomen ik koop van jou een gekettelde armband en trek een Kanten bloesje aan. tijdens het boodschappen doen kom ik met mijn arm langs de zijkant van mijn lichaam en een geketteld stukje schiet met het ookje door een gaatje in het kant. en ik trek het kapot omdat ik geen geduld heb! Dan kan ik jou daar toch nooit voor aansprakelijk stellen!! eigen risico. plus dit is amerika niet waar idioten kopjes koffie over zich heen gieten omdat er nergens staat dat je je dan kan branden!! en dan miljoenen claimen

Wat je wel op kan nemen in AV is dat als je bijv als ik op een eersteverdieping zit je niet aansprakelijk gesteld kan worden als iemand van de trap valt

maarja wat weet ik er allemaal vanaf?? ook niks hahahaha
Laatst gewijzigd door DMBijoux op do 05 aug 2004 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in.
Maar wat ik eigelijk wil voorkomen is dat het van de aansprakelijkheidsverzekering van mij prive gaat. Zodat ze dus niet aan mijn privespullen komen, mocht het uit de hand lopen.
Ik vraag me dus af of je 2 aansprakelijkheidsverzekeringen kunt hebben op 1 adres. Waarvan 1 prive en 1 voor mijn sieradenhobby.
Maar wat ik eigelijk wil voorkomen is dat het van de aansprakelijkheidsverzekering van mij prive gaat. Zodat ze dus niet aan mijn privespullen komen, mocht het uit de hand lopen.
Ik vraag me dus af of je 2 aansprakelijkheidsverzekeringen kunt hebben op 1 adres. Waarvan 1 prive en 1 voor mijn sieradenhobby.
-
- Bead Addict
- Contacteer: