Sieradenparty
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Heeft iemand wel eens een sieradenparty gegeven? Hoe doe je dat zo ongeveer? Ik had zelf bedacht dat ik mijn sieraden mooi uitstal en misschien iets vertel over hoe ik verslaafd ben geraakt. (aan de kralen natuurlijk)
En verder laat ik denk ik iedereen maar lekker kijken en passen.
En natuurlijk een cadeautje voor de gastvrouw.
Is dat het, of zie ik het helemaal verkeerd? Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Groetjes Annemieke
Heeft iemand wel eens een sieradenparty gegeven? Hoe doe je dat zo ongeveer? Ik had zelf bedacht dat ik mijn sieraden mooi uitstal en misschien iets vertel over hoe ik verslaafd ben geraakt. (aan de kralen natuurlijk)
En verder laat ik denk ik iedereen maar lekker kijken en passen.
En natuurlijk een cadeautje voor de gastvrouw.
Is dat het, of zie ik het helemaal verkeerd? Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Groetjes Annemieke
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Hoi Annemieke,
Volgens mij moet het zo wel lukken als je het gaat doen zoals je het beschrijft.
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, lijkt me aan de ene kant harstikke leuk en aan de andere kant ook doodeng.
Ik heb het trouwens anders aangepakt. Een kennis van mij geeft kledingpartys en ze verkoopt mijn sieraden erbij. Misschien ken je ook iemand die zoiets doet bijv make-up partys. Of probeer het eens bij een kapsalon. Hoef je zelf niets te zeggen hihihi.....
Succes groetjes Myra
Volgens mij moet het zo wel lukken als je het gaat doen zoals je het beschrijft.
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, lijkt me aan de ene kant harstikke leuk en aan de andere kant ook doodeng.
Ik heb het trouwens anders aangepakt. Een kennis van mij geeft kledingpartys en ze verkoopt mijn sieraden erbij. Misschien ken je ook iemand die zoiets doet bijv make-up partys. Of probeer het eens bij een kapsalon. Hoef je zelf niets te zeggen hihihi.....

Succes groetjes Myra
Ik heb tot nu toe 3 keer een sieraden party gehouden en ik heb nog nooit wat hoeven zeggen!
Ik had een grote cake meegenomen voor de gastvrouw en op de tafel
alle sieraden mooi uitgestald (erg druk mee geweest).
De gasten kwamen binnen en stormden op de tafel af, waar meteen heftig werd gepast en getrokken in de sieraden.
Binnen een halfuur was het alsof er een wervelwind over de tafel was gewaaid
en was ik al druk bezig met afrekenen, inpakken en korter en langer maken van de sieraden.
Tussendoor werd er wel van alles gevraagd en na een uurtje ging iedereen moe maar voldaan aan de koffie met cake.
De gastvrouw mocht nog wat met korting uitzoeken en tevreden ging iedereen weer naar huis.
Het kan misschien liggen aan het enthousiasme van de mensen in het oosten (of ik heb ietsje overdreven) maar meestal verkoopt het product zich vanzelf wel, dus maak je geen zorgen, gewoon proberen!
Groetjes van Monique

Ik had een grote cake meegenomen voor de gastvrouw en op de tafel
alle sieraden mooi uitgestald (erg druk mee geweest).
De gasten kwamen binnen en stormden op de tafel af, waar meteen heftig werd gepast en getrokken in de sieraden.
Binnen een halfuur was het alsof er een wervelwind over de tafel was gewaaid

Tussendoor werd er wel van alles gevraagd en na een uurtje ging iedereen moe maar voldaan aan de koffie met cake.
De gastvrouw mocht nog wat met korting uitzoeken en tevreden ging iedereen weer naar huis.
Het kan misschien liggen aan het enthousiasme van de mensen in het oosten (of ik heb ietsje overdreven) maar meestal verkoopt het product zich vanzelf wel, dus maak je geen zorgen, gewoon proberen!

Groetjes van Monique
-
- Bead Interested
hoi,
ik ben ook van plan om sieraden party,s te gaan geven. ben er al een paar keer voor gevraagd en vroeg me ook af hoe anderen dit doen. aan de opzet die monique beschreef zat ik ook te denken, maar hoeveel korting geef je de gastvrouw dan ??
verder zal alles wel goed lopen, want ik heb al een paar keer gemerkt dat de sieraden zichzelf wel verkopen. moet zelf eerst ook nog flink wat bij gaan maken. heb van het weekend 10 kettingen verkocht en 5 armbanden!!! en heb nog 6 bestellingen op tafel liggen!!
veel succes ermee!
groetjes bernadette
ik ben ook van plan om sieraden party,s te gaan geven. ben er al een paar keer voor gevraagd en vroeg me ook af hoe anderen dit doen. aan de opzet die monique beschreef zat ik ook te denken, maar hoeveel korting geef je de gastvrouw dan ??
verder zal alles wel goed lopen, want ik heb al een paar keer gemerkt dat de sieraden zichzelf wel verkopen. moet zelf eerst ook nog flink wat bij gaan maken. heb van het weekend 10 kettingen verkocht en 5 armbanden!!! en heb nog 6 bestellingen op tafel liggen!!
veel succes ermee!
groetjes bernadette
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Da's inderdaad ook makkelijk Monique, hoef ik helemaal niks te zeggen.
Enneh bedankt Marlies, lief van je... (had je mijn foto's ontvangen???)
Oh en Myra, ik ken niemand die ander soort party's geeft dus moet ik het toch zelf doen en om het zomaar aan mijn kapper te vragen vind ik veel te eng en daar zijn mijn sieraden niet mooi genoeg voor vind ik zelf.
Maar alvast bedankt voor jullie reactie, als het geweest is, laat ik wel horen hoe het was!

Oh en Myra, ik ken niemand die ander soort party's geeft dus moet ik het toch zelf doen en om het zomaar aan mijn kapper te vragen vind ik veel te eng en daar zijn mijn sieraden niet mooi genoeg voor vind ik zelf.
Maar alvast bedankt voor jullie reactie, als het geweest is, laat ik wel horen hoe het was!
je hebt er een website voor nodig ja, maar ik kan ze wel op mijn webruimte plaatsen waardoor het alsnog getoond kan worden. dus mail maar.
ik zou het alleen wel fijn vinden als je ze meteen in de juiste formaat mail: dus .jpg bestand en niet te groot qua bestandsgrootte (liefst niet meer dan 20 Kb per foto), heb nl bijna teveel dataverkeer en als ik teveel dataverkeer heb moet ik extra betalen en dat wil ik niet.
maar mail maar hoor.

ga naar http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?p=4146" onclick="window.open(this.href);return false; voor haar mooie voorbeelden. moet eigenlijk naar bed maar kon het niet laten ff je voorbeelden toe te voegen, kan iedereen je meteen voor gek verklaren: waarom je ze zelf niet bijzonder mooi vindt, ikzelf vind ze in ieder geval wel erg mooi.