Workshops
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
http://www.belastingdienst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Sandra,
Is dat per maand of per jaar?
Meggie,
Ik reken meestal de materiaalkosten en die verdubbel ik, maar soms als ik ergens heel lang mee bezig ben geweest doe ik er iets meer bovenop.
Zelf heb ik workshops gegeven en vroegen we 7,50 p.p. per les en dan excl. kralen. Kralen konden ze in de winkel erbij kopen met 20% korting.
Is dat per maand of per jaar?
Meggie,
Ik reken meestal de materiaalkosten en die verdubbel ik, maar soms als ik ergens heel lang mee bezig ben geweest doe ik er iets meer bovenop.
Zelf heb ik workshops gegeven en vroegen we 7,50 p.p. per les en dan excl. kralen. Kralen konden ze in de winkel erbij kopen met 20% korting.
Veel liefs,
Marlies
Marlies
ik krijg deze vraag ontzettend vaak en heb het een keer via telefoon voor de zekerheid aan de belastingdienst gevraagd. het is iets van 3000,- (weet niet meer precies), per jaar, per maand zou wel erg lekker zijn.Armande schreef:Hee Sandra, waar haal je die informatie vandaan: hoeveel je met je hobby mag verdienen?

-
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja das niet fijn nee.. maar ik heb de laatste tijd zoveeel gekocht..
Die 3000 euro dat is winst of gewoon alles wat je ontvangt.. Want als het winst is moet je dan per jaar laten zien wat je uitgegeven hebt en dus in totaal terug gekregen.. want dan ben ik een zeer slechte zakenvrouw
heb voor weet ik hoeveel uitgegeven en nog lang niet terug verdient laat staan 3000 winst...
En als er iemand van de belasting gedoe bij mij op de stoep zou staan laat ik gewoon mijn bankrekeningafschriften zien.. allemaal afjes
heel weinig bijtjes..
maargoed 3000 daar zit ik nog lang niet aan..
Groetjes!
Die 3000 euro dat is winst of gewoon alles wat je ontvangt.. Want als het winst is moet je dan per jaar laten zien wat je uitgegeven hebt en dus in totaal terug gekregen.. want dan ben ik een zeer slechte zakenvrouw

En als er iemand van de belasting gedoe bij mij op de stoep zou staan laat ik gewoon mijn bankrekeningafschriften zien.. allemaal afjes

Groetjes!
-
- Bead Interested
- Contacteer: