iemand tips om meer te verkopen?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Trifoliumsieraden
Bead Reader
Berichten:18
Lid geworden op:do 07 nov 2013 16:32
iemand tips om meer te verkopen?

Bericht door Trifoliumsieraden » di 25 mar 2014 14:53

Wij zijn vorig jaar oktober begonnen met onze eigen sieraden webshop www.trifoliumsieraden.jimdo.com
Maar we verkopen niets via onze site of via marktplaats. Heeft iemand tips hoe we onze sieraden wel via marktplaats etc kunnen verkopen?

We hebben veel verkocht aan familie en collegas van mijn ouders. We hebben al zo'n 300 euro winst dus het is niet dat niemand d3 sieraden wil hebben ze kunnen ons alleen niet vinden.

Iemand tips om reclame te maken wat legaal is?

Alvast bedankt@

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: iemand tips om meer te verkopen?

Bericht door Moniek74 » di 25 mar 2014 15:14

Ik zou Facebook en Twitter accounts gaan inzetten en dan aan je vrienden en volgers vragen om eea te delen cq te retweeten.
Hartelijke groet van Moniek

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: iemand tips om meer te verkopen?

Bericht door JMHols » di 25 mar 2014 16:01

Je zou het eens via Etsy kunnen proberen.

Trifoliumsieraden
Bead Reader
Berichten:18
Lid geworden op:do 07 nov 2013 16:32

Re: iemand tips om meer te verkopen?

Bericht door Trifoliumsieraden » di 25 mar 2014 19:01

Facebook hebben we alleen blijft het in de vriendebkring.... oke dankje dan ga ik eens uitzoeken wat etsy is. Dankje

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: iemand tips om meer te verkopen?

Bericht door Kikkertje » wo 26 mar 2014 08:01

Op vrijdag 3 december bericht je dat jullie een maand bezig zijn met armbanden maken. Het is nu 26 maart. Ik denk dat je veel te snel veel te veel verwacht. Sieraden verkopen is niet makkelijk in deze tijd. Er zijn heel veel grote en kleine websites die sieraden verkopen. Je moet dan bij jezelf bedenken: waarom zouden ze bij mij kopen, wat maakt onze sieraden beter dan die van anderen?
Als ik kijk naar jullie website: de foto's kunnen een stuk beter en je kunt bovendien de foto's niet groter maken om de sieraden beter te bekijken. Er staat bij de sieraden geen informatie over gebruikte materialen en de maat.
Op Marktplaats zul je niet veel verkopen. Dat lukte een jaar of vijf, zes geleden nog wel. Maar er zijn nu veel te veel aanbieders. Er zijn te veel betaalde advertenties.
Misschien inderdaad Etsy of DaWanda. Maar verwacht er geen wonderen van. De sieradenmarkt is verzadigd.
Groetjes, Marjan

Gesloten