Nieuw logo voor EMINENCE

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Eminence
Bead Lover
Berichten:413
Lid geworden op:wo 02 jan 2008 13:06
Locatie:Kuurne
Contacteer:
Nieuw logo voor EMINENCE

Bericht door Eminence » ma 15 okt 2012 13:01

Nu ik thuis ben wegens moederschapsbescherming' van onze 2de spruit, kan ik weer meer tijd steken in mijn juwelen.

Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuw logo. Zelf wist ik niet waar te beginnen dus sprak ik iemand professioneel aan dit voor mij te ontwerpen. Ze maakte enkele voorstellen en ik hoefde maar te kiezen, aanpassingen te maken, ... Geen gemakkelijke opdracht! :-)

Na veel twijfelen, wikken en wegen is dit uiteindelijk het resultaat:

Afbeelding

Ik liet kaartjes drukken voor mijn oorhangers. Dit is handig om de paren bijeen te houden en om een prijs en artikelnr erop te plaatsen. De prijs komt vooraan met een etiketje tussen de 2 gaatjes. Het artikelnr komt achteraan op een afneembaar etiketje. Bij het verkopen wordt deze eraf getrokken en zo weet ik achterna wat er verkocht is!

Afbeelding

Ook werden er stickers gedrukt, zodat ik mijn oude visitekaartjes op de achterzijde kan voorzien van mijn nieuwe logo. Zo kan ik mijn voorraad verder opgebruiken. Deze stickers zullen ook gebruikt worden voor op geschenkjes, ...

Omdat ik nergens een handig rekje kon vinden om mijn kaartjes aan te hangen, maakte ik volgend draaibaar rekje. Daarvoor gebruikte ik een houten rek met haakje aan beide zijden. Het was steeds moeilijk om het rekje strategisch te plaatsen zodat klanten beide zijden gemakkelijk konden bekijken.

Ook mijn houten presentatiemateriaal voor colliers werden aangepast. Ipv allemaal gelijke grootte werden er kleine, middelmatige en grote gezaagd, zwart fluweelpapier eraf en een laagje witte of rode glanzende verf.

VOOR:
Afbeelding Afbeelding

NA
Afbeelding Afbeelding

De volgende fase zal nieuwe labels zijn voor de colliers, armbanden, ... Dus misschien binnenkort het vervolg! :-)

Hopelijk hebben jullie ook iets aan mijn ideeën.
Natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes
Lieselot

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Nieuw logo voor EMINENCE

Bericht door Irene van der Maas » wo 17 okt 2012 07:07

Het ziet er netjes uit allemaal !!
Veel succes met de verkoop !!
:applaus:
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Nieuw logo voor EMINENCE

Bericht door Algante » wo 17 okt 2012 16:26

Jij ben goed en leuk bezig. Oftewel: eminent :banaan:
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Eminence
Bead Lover
Berichten:413
Lid geworden op:wo 02 jan 2008 13:06
Locatie:Kuurne
Contacteer:

Re: Nieuw logo voor EMINENCE

Bericht door Eminence » do 18 okt 2012 09:18

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Groetjes
Lieselot

Gebruikersavatar
evelienzoer
Bead Professional
Berichten:1515
Lid geworden op:zo 10 okt 2010 22:39
Locatie:Oude Pekela
Contacteer:

Re: Nieuw logo voor EMINENCE

Bericht door evelienzoer » zo 21 okt 2012 09:36

Dat ziet er mooi uit!

Gesloten