Sieraden verkopen

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Sannie
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:wo 26 mei 2004 11:55
Locatie:Dordrecht
Sieraden verkopen

Bericht door Sannie » zo 04 jul 2004 14:43

Ha allemaal,

Ik wil graag mijn sieraden gaan verkopen, maar wil dit niet via het internet doen! Omdat ik helemaal niet handig ben in het zetten van mijn sieraden op het internet!
Heeft er iemand nog een andere handige tip over hoe ik mijn sieraden kan verkopen?
Zou natuurlijk een winkel kunnen benaderen of ik zou op markten kunnen gaan staan.
Maar misschien hebben jullie nog andere leuke ideeen! :idea:

Thanks Sannie :D

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 04 jul 2004 15:31

vertel iedereen dat je sieraden maakt... dat heeft bij mij geholpen... van mond-tot-mond-reclame moet je het hebben!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 04 jul 2004 15:37

Iedereen op de hoogte stellen ja is een goed plan, je zou ook mooie visitekaartjes kunnen maken en die aan mensen geven. En als ik zelf voldoende voorraad heb ben ik van plan om thuis aan vrienden en bekenden een sieradenparty te gaan houden. Zo kom je ook wel van je creaties af :wink:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Sannie
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:wo 26 mei 2004 11:55
Locatie:Dordrecht

Bericht door Sannie » zo 04 jul 2004 16:00

Inderdaad mond op mond reclame gaat al redelijk, de eerste opdrachten zijn binnen! :D
Visitekaarjes is een goede, en helaas party's daar moet ik nog even mee wachten want ik denk dat ze daar thuis niet zo blij mee zijn.
Maar nog even en dan ga ik misschien het huis wel uit!

Thanks sannie :D

Gebruikersavatar
mir
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:do 29 jan 2004 14:55
Locatie:ijsselstein(ut)
Contacteer:

Bericht door mir » zo 04 jul 2004 17:09

Ik doe het via internet(niet echt geslaagd,maar vrienden en familie blijven zo wel op de hoogte) en gewoon vertellen dat je sieraden maakt, visitekaartjes geven aan je vriendinnen en zo gaat dat dan rond.
gr mirjma

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 04 jul 2004 17:39

Sannie schreef:Inderdaad mond op mond reclame gaat al redelijk, de eerste opdrachten zijn binnen! :D
Visitekaarjes is een goede, en helaas party's daar moet ik nog even mee wachten want ik denk dat ze daar thuis niet zo blij mee zijn.
Maar nog even en dan ga ik misschien het huis wel uit!

Thanks sannie :D

hehe dat is hier thuis ook...:(
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 04 jul 2004 19:04

Ik geef nooit party's thuis. Ik ga altijd ''op locatie'', om het zo maar te zeggen! :D

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 05 jul 2004 13:42

Ik ga ook naar de mensen thuis, heb je zelf die zooi niet :wink: en je hoeft niet voor koffie juffrouw te spelen.
Ik heb het 1 keer gedaan voor vrienden en bekenden, ik rende me helemaal rot, er kwamen meer mensen dan ik had verwacht. Maar wel lekker verkocht :!:

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 05 jul 2004 23:50

Ik draag veel zelf en als mensen zeggen dat ze iets leuk vinden zeg ik dat ik het zelf maak en dat alles te koop is, ook wat ik draag. En dan dat ze ook kunnen bestellen op kleur of zo. Het lukt een beetje op die manier. Ben niet zo aggressief in mijn benadering, daar ben ik te verlegen :oops: voor. Weet ook nooit wat ik ervoor moet vragen. Aangezien ik hoofdzakelijk met simpele rocailles werk vraag ik ca 3 euro voor een kettinkje. Maar de mensen hebben dan wel een kettinkje wat perfect bij hun (nieuwe) kleding past. En dat vinden ze blijkbaar leuk.
Ach, het is mijn hobby en ik kijk er dan zelf maar naar, net als mijn borduurwerkjes, mijn kamer hangt vol.

Lieve groet van Fairy

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

verkoop

Bericht door Debby » di 06 jul 2004 10:33

hoi hoi

wat dacht je van een kapsalon, daar heb ik ze ook hangen
en de rest is alleen door mond op mond reclame
succes

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » zo 18 jul 2004 14:04

ik heb op http://www.picturetrail.com" onclick="window.open(this.href);return false; een site aangemaakt.... het is helemaal gratis en je hoeft alleen maar een foto toe te voegen en een tekst erbij te typen en een link erbij naar je emailadres en klaar!
ik heb mijn site ook op http://www.google.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.ilse.nl" onclick="window.open(this.href);return false; laten vermelden... op http://sieraden.pagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false; trouwens ook...

Groetjes Meggie
P.s. bekijk mijn picturetrail eens http://picturetrail.com/sieraden4u/

Gesloten