Verkoop via internet
Hallo,
Ik ben bezig met een site.
Nu wil ik wel eens weten wat jullie ervaringen zijn van verkoop via internet, of dat een beetje goed loopt.
Ik ben bezig met een site.
Nu wil ik wel eens weten wat jullie ervaringen zijn van verkoop via internet, of dat een beetje goed loopt.
Ik verkoop eigenlijk alleen maar mij sieraden via internet, ik verkoop niet veel, maar dat wil ik ook eigenlijk helemaal niet want hoemeer ik verkoop hoemeer ik ook moet maken.. en heb geen zin om iedere dag eraan te zitten haha
Maar ik heb mijn site en ik plaats ook weleens sieraden op marktplaats.

Maar ik heb mijn site en ik plaats ook weleens sieraden op marktplaats.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Same here, af en toe druppelt er eens een gerichte bestelling binnen.....heb wel visitekaartjes en als ik ze op een nieuw adres heb neergelegd, schieten wel ineens de bezoekersaantallen omhoog en dan weten mensen wat je kan en vinden ze je als ze je nodig zijn. Lig nu bij een kledingzaak, een kapper en een nagelstyliste ( nou ja, mijn kaartje danLady_Violet schreef:Ik verkoop ook niet veel via internet. Mijn site is gewoon een catalogus voor vrienden en familie, omdat ik anders alles iedere keer moet uitladen.

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Mar-JoYa schreef:Same here, af en toe druppelt er eens een gerichte bestelling binnen.....heb wel visitekaartjes en als ik ze op een nieuw adres heb neergelegd, schieten wel ineens de bezoekersaantallen omhoog en dan weten mensen wat je kan en vinden ze je als ze je nodig zijn. Lig nu bij een kledingzaak, een kapper en een nagelstyliste ( nou ja, mijn kaartje dan)
wat een goed idee zeg!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:

Je moet je site sowieso ook (zelf) aan melden bij zoekmachines, dat gaat niet vanzelf

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Statisch is het meestal 1% van het aantal bezoekers op de site.
Verwacht dus geen gouden bergen, maar af en toe iets te verkopen. Hoe populairder je site, hoe beter de verkoop!! Als je dan iets verkoopt is het extra leuk! Ik verkoop ook aan familie, vrienden, en vreemden en dat gaat verder prima. Familie en vrienden is meestal niet via de site.

Groetjes, Danielle
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik verkoop ook niet zoveel via internet. Meestal gaat het toch gewoon via mond op mond reclame (wel gaan ze dan ook even op de site kijken).
Die 1% regel, nou dat klopt bij mij helaas ook niet, want dan zou het toch wat beter moeten gaan
Marktplaats dat heb ik ook een paar keer geprobeerd. Ik heb echter maar 1 keer wat verkocht. De laatste keren zakte m'n advertentie al snel weg in de vergetelheid (bijv. omdat sommige mensen na mij opeens 20 items achter elkaar gingen plaatsen
)
Bovendien bieden mensen soms zo belachelijk laag dat het niet erg serieus te nemen is.
Die 1% regel, nou dat klopt bij mij helaas ook niet, want dan zou het toch wat beter moeten gaan

Marktplaats dat heb ik ook een paar keer geprobeerd. Ik heb echter maar 1 keer wat verkocht. De laatste keren zakte m'n advertentie al snel weg in de vergetelheid (bijv. omdat sommige mensen na mij opeens 20 items achter elkaar gingen plaatsen

Bovendien bieden mensen soms zo belachelijk laag dat het niet erg serieus te nemen is.
Ik was gister geschokt heb het huis rond gestuiterd.. hihi Voor de eerste keer hebben ze interesse getoond in een ketting via mijn website. De mensen komen uit gelderland die kante op... sommige zullen denken tjaa... maar de eerste keer is echt raar, ik had het nooit verwacht zeg maar! Dus wie weet een site is toch handig@
Liefs
Linda
Linda