Verkoop via internet

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Marri
Bead Starter
Verkoop via internet

Bericht door Marri » zo 04 jul 2004 12:34

Hallo,

Ik ben bezig met een site.
Nu wil ik wel eens weten wat jullie ervaringen zijn van verkoop via internet, of dat een beetje goed loopt.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 04 jul 2004 15:33

persoonlijk heb ik mijn site voor bekende... daar kunnen hun zien of ze iets willen.... maar echt verkoop aan 'vreemde'doe ik niet (tenmiste nog neit)
Liefs
Linda

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » zo 04 jul 2004 16:41

Bij mij net hetzelfde als Linda
Groetjes
Afbeelding

mir
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door mir » zo 04 jul 2004 17:07

Ik verkoop ook niet veel via internet, ik heb vanmiddag weer 2 kettingen en een armbandje verkocht aan de buren van mijn ouders.
gr mirjam

denzign
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door denzign » wo 07 jul 2004 19:08

Ik verkoop eigenlijk alleen maar mij sieraden via internet, ik verkoop niet veel, maar dat wil ik ook eigenlijk helemaal niet want hoemeer ik verkoop hoemeer ik ook moet maken.. en heb geen zin om iedere dag eraan te zitten haha :lol:

Maar ik heb mijn site en ik plaats ook weleens sieraden op marktplaats.

Lady_Violet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » do 08 jul 2004 09:18

Ik verkoop ook niet veel via internet. Mijn site is gewoon een catalogus voor vrienden en familie, omdat ik anders alles iedere keer moet uitladen.
Groetjes
Lady_Violet

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 08 jul 2004 12:17

Lady_Violet schreef:Ik verkoop ook niet veel via internet. Mijn site is gewoon een catalogus voor vrienden en familie, omdat ik anders alles iedere keer moet uitladen.
Same here, af en toe druppelt er eens een gerichte bestelling binnen.....heb wel visitekaartjes en als ik ze op een nieuw adres heb neergelegd, schieten wel ineens de bezoekersaantallen omhoog en dan weten mensen wat je kan en vinden ze je als ze je nodig zijn. Lig nu bij een kledingzaak, een kapper en een nagelstyliste ( nou ja, mijn kaartje dan :wink: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Patty
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Patty » do 08 jul 2004 15:21

Mar-JoYa schreef:Same here, af en toe druppelt er eens een gerichte bestelling binnen.....heb wel visitekaartjes en als ik ze op een nieuw adres heb neergelegd, schieten wel ineens de bezoekersaantallen omhoog en dan weten mensen wat je kan en vinden ze je als ze je nodig zijn. Lig nu bij een kledingzaak, een kapper en een nagelstyliste ( nou ja, mijn kaartje dan :wink: )

wat een goed idee zeg!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 08 jul 2004 15:37

:oops: :oops: dank je wel

Je moet je site sowieso ook (zelf) aan melden bij zoekmachines, dat gaat niet vanzelf :wink: en natuuuurlijk de startpagina's niet vergeten, ben zelf nog op zoek naar gerelateerde startpagina's die niet echt gericht zijn op het maken, maar meer op de verkoop...
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Patty
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Patty » do 08 jul 2004 15:38

oh dat heb ik helemaal nog niet gedaan, maar ik ben ik ook nog niet helemaal klaar met mijn site, zal eerst eens zorgen dat hij wel toonbaar is.... :wink:

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » vr 09 jul 2004 14:48

Statisch is het meestal 1% van het aantal bezoekers op de site. :? :( Verwacht dus geen gouden bergen, maar af en toe iets te verkopen. Hoe populairder je site, hoe beter de verkoop!! Als je dan iets verkoopt is het extra leuk! Ik verkoop ook aan familie, vrienden, en vreemden en dat gaat verder prima. Familie en vrienden is meestal niet via de site.
Groetjes, Danielle

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » vr 09 jul 2004 20:05

Ik verkoop geregeld wat via internet. Die 1% zal wel kloppen denk ik. Het wordt wel een steeds grotere cirkel, en als mensen eenmaal iets hebben gekocht, dan komen ze wel weer terug voor wat anders op termijn ook.
Kralen make the world go round!

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » wo 14 jul 2004 14:12

Ik verkoop ook niet zoveel via internet. Meestal gaat het toch gewoon via mond op mond reclame (wel gaan ze dan ook even op de site kijken).
Die 1% regel, nou dat klopt bij mij helaas ook niet, want dan zou het toch wat beter moeten gaan :)

Marktplaats dat heb ik ook een paar keer geprobeerd. Ik heb echter maar 1 keer wat verkocht. De laatste keren zakte m'n advertentie al snel weg in de vergetelheid (bijv. omdat sommige mensen na mij opeens 20 items achter elkaar gingen plaatsen :x )
Bovendien bieden mensen soms zo belachelijk laag dat het niet erg serieus te nemen is.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 14 jul 2004 14:28

Ik was gister geschokt heb het huis rond gestuiterd.. hihi Voor de eerste keer hebben ze interesse getoond in een ketting via mijn website. De mensen komen uit gelderland die kante op... sommige zullen denken tjaa... maar de eerste keer is echt raar, ik had het nooit verwacht zeg maar! Dus wie weet een site is toch handig@
Liefs
Linda

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » vr 16 jul 2004 19:22

Marktplaats en Ebay werkt voor geen meter voor mij. Men wil het voor bijna niks hebben, dus daar beginnen we niet aan! Dan haal ik het liever uit elkaar om iets anders met die kralen te maken.
Kralen make the world go round!

Gesloten