Zo maar een idee, wat vinden jullie ervan.

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Wim
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:za 31 mar 2012 19:07
Locatie:Wageningen
Contacteer:
Zo maar een idee, wat vinden jullie ervan.

Bericht door Wim » za 21 apr 2012 12:33

Mijn winkeltje begint te lopen, zeker wat het bezoek aangaat.
Maar doordat ik zelf de producten maak en er regelmatig verkopen zijn, is het moeilijk om een goed gevulde winkel te krijgen.

Nu is het misschien een idee voor mensen die zelf geen winkeltje hebben en toch graag de spulletjes verkopen om die bij mij in de winkel te zetten.

Heeft de klant die bij mij in de winkel komt kijken interesse in een van jullie producten en hij klikt hierop dat die dan door gaat naar jullie site en jullie dan zelf de verkoop verder regelen.

Natuurlijk zou ik dan een klein percentage krijgen van de verkoopprijs, die ook van te voren met jullie is afgesproken.

Laat maar eens horen of jullie interesse hebben in dit idee.

O ja het product moet wel iets met kralen te maken hebben. De naam is tenslotte "Twisties en Kralen"

groetjes wim

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Zo maar een idee, wat vinden jullie ervan.

Bericht door ukkies » za 30 jun 2012 18:11

bedenk wel dat je als "tussenhandel" echt een ondernemer bent. Denk dus aan belastingen en kvk.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Zo maar een idee, wat vinden jullie ervan.

Bericht door Zina » zo 01 jul 2012 12:23

Ik vind het een heel leuk idee, al zal het nog even duren voordat mijn handel ook genoeg is om mijn webshop (weer) op te strarten. Ik heb namelijk op de markt gestaan en ben nagenoeg uitverkocht, maar daarna heb ik even een half jaar rust genomen dus ik moet beginnen vanaf het begin.

Maar zoals ukkies al zegt, dan zou ik wel eerst graag willen weten wat voor papier rommel e.d. het met zich meebrengt.
Altijd aan het kralen...

Gesloten