sieraden party 20-02-12 update!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
marjon
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:ma 15 feb 2010 19:33
Locatie:apeldoorn
sieraden party 20-02-12 update!

Bericht door marjon » ma 20 feb 2012 13:29

Hallo Iedereen,

Vanavond is het dan eindelijk zover, mijn eerste sieradenparty!!!! Ik loop een beetje te zenuwen of ik alles wel bij me heb, of mijn prijzen niet te hoog of juist te laag zijn, of het een succes word..... Onder tussen al heel wat topics doorgelezen van collega-hobbyisten.... Word ondertussen een beetje gek van mezelf. :?

Maar goed, ik zal foto's maken en morgen even laten weten hoe het is gegaan. Nu eerst maar eens een kopje camille-thee wie weet helpt het :wink: (en laat ik mijn nagels met rust)

Groetjes marjon
Laatst gewijzigd door marjon op di 21 feb 2012 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door SandraM » ma 20 feb 2012 13:48

Succes, ben benieuwd hoe het zal gaan! Geniet ervan!!!

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door Zina » ma 20 feb 2012 13:49

Hoi hoi,

Maak je niet druk! Als je alles al 3 keer gecheckt hebt zal je vast alles wel in gepakt hebben. Gewoon lekker relaxen vandaag en er vanavond vooral van genieten!
Hoe zelfverzekerder jij overkomt hoe meer je verkoopt! Als ik op de markt sta dan maak ik ook altijd met iedereen een praatje. Ookal koopt diegene dan niks, je komt voor de omstanders heel positief over. Probeer je sieraad echt aan te prijzen. Vraag vragen als; "Zoekt u iets speciaals? Of een bepaalde kleur?

Iedereen is voor een markt of party zenuwachtig, maar vaak na de eerste verkoop is dat weg.
Geniet er vooral van en maak als je thuis ben een lijst van wat goed ging en wat niet, hier leer je weer van voor een volgende keer.

Ik wens je heel veel succes en een fijne verkoop! :D
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
marjon
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:ma 15 feb 2010 19:33
Locatie:apeldoorn

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door marjon » ma 20 feb 2012 14:06

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Het is bij mijn moeder thuis, met merendeel bekenden (tantes, collega's enz) dus waarom ik zo loop te stressen weet ik niet... Nu maar lekker cupcakes gaan maken voor vanavond, want de roccailes springen alle kanten op door mijn shaky handen.

Marley
Bead Discoverer
Berichten:23
Lid geworden op:ma 12 dec 2011 23:26

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door Marley » ma 20 feb 2012 14:23

Succes en vooral heel veel plezier! Ben benieuwd naar je verhaal + foto's..
Groetjessss

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door Kikkertje » ma 20 feb 2012 16:48

Heel veel succes vanavond!
Groetjes, Marjan

Netty
Bead Starter
Berichten:52
Lid geworden op:za 16 mei 2009 19:47

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door Netty » ma 20 feb 2012 17:24

Veel succes vanavond; we horen wel hoe het je vergaan is!!!

Gebruikersavatar
marjon
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:ma 15 feb 2010 19:33
Locatie:apeldoorn

Re: sieraden party 20-02-12 update

Bericht door marjon » di 21 feb 2012 10:00

Wat was dat een gezellige boel gisteravond! Ik had net alles klaargelegd, kwamen de eersten er al aan. Eerst lekker aan de koffie met iets lekker erbij, en toen was het chaos haha. Maar wel erg leuk. Een aantal kettingen heb ik moeten vermaken omdat ik veel om mijn eigen hals heb gepast, maar ik dus een heel dun halsje heb blijkbaar. Maar ik had de spullen bij me dus dat was geen probleem. Er waren in totaal 8 dames, helaas een aantal niet gekomen en ook niets laten weten. Maar alle dames zijn met minimaal 2 sieraden naar huis huis gegaan, en had een opbrengst van een kleine 150 euro. En daar ben ik ontzettend trots op.
Ik stond klaar met mijn camera, toen hield hij ermee op :( Dus helaas geen foto's....

Wat me opviel is dat er meerdere dames op hetzelfde sieraad vielen, een hele simpele ketting en armband van verschillende kleuren parels. Maar we zijn eruit gekomen. Heb zelfs nog een aanvraag om oorbellen bij een verkochte ketting te maken.

Al met al is het me helemaal niet tegen gevallen! Ik stond nog even te stuiteren gisteravond toen ik thuis kwam, mijn vriend keek me al vreemd aan. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] Helemaal TOP! Ik kan het iedereen aanraden.

Groetjes marjon

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: sieraden party 20-02-12

Bericht door SandraM » di 21 feb 2012 10:11

Hartstikke leuk dat het zo goed is gegaan! Ik wil zelf ook een keer een party geven, maar de eerste keer bij mij thuis. Nu ik dit zo lees denk ik het toch maar een keertje te doen.

Gesloten