Sieradenparty: hoeveel stuks van 1 bepaald sieraad?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Evi
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:za 24 sep 2011 22:49
Locatie:Turnhout, België
Sieradenparty: hoeveel stuks van 1 bepaald sieraad?

Bericht door Evi » ma 13 feb 2012 20:13

Heej!

Ik wil binnekort een sieradenparty geven bij mezelf thuis (lekker makkelijk én vertrouwd) en daarvoor ga ik wat vriendinnen en kennissen uitnodigen.
Ik vroeg me af hoeveel stuks van 1 bepaald sieraad jullie meenemen naar een sieradenparty. Ik bedoel dan bv. 1 paar 'blauwe' oorbellen, hebben jullie die dubbel of 3dubbel misschien? Omdat er misschien meer geinteresseerden zijn voor net dát paar oorbellen.

Ik kan best een hele tafel vullen, maar dan heb ik van elk sieraad maar 1. Heb een beetje bang dat er meerdere geinteresseerden gaan zijn voor een sieraad en dat ik dan moet beginnen met 'bestellingen' aan te nemen. Op zich niks mis mee, maar ik heb liever dat mensen het sieraad ineens mee naar huis kunnen nemen om wachttijden te vermijden.

Dus ik vroeg me het af hoe jullie dat deden :)
Hopelijk heb ik het een beetje goed verwoord!

Alvast bedankt!
ॐ Happyness is just around the corner ॐ

Gebruikersavatar
marjon
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:ma 15 feb 2010 19:33
Locatie:apeldoorn

Re: Sieradenparty: hoeveel stuks van 1 bepaald sieraad?

Bericht door marjon » di 14 feb 2012 08:43

Hoi hoi,

Ik geef aanstaande maandag een sieradenparty, voor het eerst. En ik heb van alle sieraden maar 1 stuk, ik heb namelijk het idee dat als je een sieraad koopt die handgemaakt is, hij ook echt uniek moet zijn. Ik maak nooit meerdere dezelfde sieraden. Maar het is maar net wat je zelf prettig vind, als je toch meerdere dezelfde sieraden hebt, zou ik er gewoon 1 neerleggen en de rest bij je hebben zodat je kunt aanvullen. Je kunt ook gewoon aangeven dat je niet in opdracht werkt. Volg je gevoel zou ik zeggen, dat doe ik ook.

Succes! Laat je nog even weten als je de party hebt gehad? Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe het bij een ander is gegaan.

Evi
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:za 24 sep 2011 22:49
Locatie:Turnhout, België

Re: Sieradenparty: hoeveel stuks van 1 bepaald sieraad?

Bericht door Evi » di 14 feb 2012 21:40

Bedankt voor je reactie :)

Ik vind het ook altijd leuk om te lezen, en om naar foto's te kijken, van iemand anders sieradenparty :)
Ik zal het laten weten maar ik weet niet wanneer die precies komt.. Kan pas in de zomer zijn :D haha
ॐ Happyness is just around the corner ॐ

Gesloten