Ik ben druk bezig mijn webshop uit te breiden, en ben manieren aan het zoeken om mijn sieraden te verkopen en mijn site onder de aandacht te brengen. Ik denk erover op de markt te gaan staan, morgen ga ik kijken op de markt in Tiel om te zien hoe druk het is, en hoeveel kramen er zijn met sieraden. Heeft 1 van jullie misschien ervaring met deze markt?
Ik ben over een aantal dingen aan het twijfelen
- hoe veel sieraden mee nemen naar een markt?
- is het een optie sieraden dubbel of driedubbel te maken?
- welke verkoopprijs hanteren? Ik heb nu een winstmarge van €2 a €3, niet echt veel dus. Zeker als je bedenkt dat ik ook de kraamhuur eruit moet halen, en de presentatie (halsjes, prijslabeltjes, gripzakes, visitekaartjes, blaadje met gebruiksvoorschriften, kwitantieboekje, etc.) Ik twijfel of ik mijn prijzen moet verhogen, dat zal dan denk ik voor altijd moeten, anders heb je verschillende prijzen voor hetzelfde sieraad op de markt en je website. Ik ben vooral bang dat mensen me te duur vinden.
Dan het volgende, praktische probleem...er is op dit moment niemand die met me mee wil

Willen jullie ajb kijken naar mijn webshop http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/handmadejuwels" onclick="window.open(this.href);return false; en aangeven wat jullie vinden van mijn producten, prijzen, etc. Alle tips zijn welkom!