Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:
Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door Zina » wo 23 nov 2011 11:10

Hoi allemaal,

Op aanraden van Sandra heb ik er toch even een topic aan geweid.

Ik had een aantal vraagjes.

Ik heb bloemen gemaakt voor op een haarknipje in vrolijke kleuren.
Nu sta ik op de winterfair, en nou vroeg ik me af of ik die bloemen nou wel of niet mee moet nemen, omdat de felle kleurtjes meer bij de zomer passen. Of denk jij dat mensen het wel zullen kopen voor onder de boom??

Verder heb ik eigenlijk alleen maar sieraden gemaakt in wit, rood, zwart, paars en blauw. In mijn ogen zijn dat de winterkleuren. Horen daar nog meer kleuren bij?

En hoeveel sieraden moet ik ongeveer hebben voor een kraam van 2 meter? (Ik deel em met en vriendin) Ik heb nu 8 setjes (ketting en oorbellen) En ik ben nog bezig met armbanden.
Los van sieraden heb ik heel veel hartjes van hout die ik beplakt heb en uiltjes van droogvilt (sleutelhangers)

En is het een leuk idee om ook dingen voor een a.s. baby erbij te doen? Zoals voedingsarmbanden, zeepketting voor op het kamertje enz.

Kortom, wat zouden jullie wel en niet meenemen naar een markt? En misschien hebben jullie nog verfrissende ideeën?Ik heb er trouwens weinig beadwork tussenzitten, aangezien de markt al 8 dec is, en er teveel tijd in gaat zitten.

Bedankt alvast voor jullie antwoord!
Groetjes Zina
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
KralenHebbedingetjes
Bead Fan
Berichten:393
Lid geworden op:za 21 aug 2010 20:32
Locatie:Lisse
Contacteer:

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door KralenHebbedingetjes » wo 23 nov 2011 11:43

Ik heb 10 december een markt in een bejaardenhuis, in neem sieraden mee voor de feestdagen maar ook voor alle dag en ook voor kinderen. Die zijn daar misschien ook. Ik heb fel gekleurde broches gemaakt van foam voor een klein prijsje. Is voor de Opa's en Oma's misschien leuk om te geven. Niet geschoten is altijd mis dus ik zou het meenemen als ik jouw was.
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door Zina » wo 23 nov 2011 15:50

Ik had je berichtje nog net op tijd gelezen, ik heb de knipjes gekocht en ga vanavond even bloemetjes plakken :D

En is het dan ook een leuk idee om zeepkettingen e.d. mee te nemen voor een a.s. baby?
Altijd aan het kralen...

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door Irene van der Maas » wo 23 nov 2011 16:10

Volgens mij ben je bruin vergeten......
Verder zou ik er gewoon voor zorgen dat alles leuk bij elkaar kleurt, dat het er verzorgt uitzien en niet zo rommelig......
Maar de pasteltinten en dergelijke kun je inderdaad wel thuis laten tenzij het dingen voor kinderen zijn, die dragen dat volgens mij het hele jaar door...en die houden toch van kleurtjes??
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door Zina » wo 23 nov 2011 16:17

Dankje Irene, ja bruin, nou je het zegt! Dan maak ik er nog even 2 bruine setjes bij! :D
Altijd aan het kralen...

sieraad4u
Bead Interested
Berichten:112
Lid geworden op:wo 28 sep 2011 13:46
Contacteer:

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door sieraad4u » do 24 nov 2011 12:11

Groen is ook een gangbare kleur in de winter.
Verder neem ik altijd van alle kleuren wat mee, over smaak valt niet te twisten toch.
Zul je zien dat je dat niet mee genomen hebt, dat er om gevraagd word
( Is mij overkomen :D )
Dus alles lekker mee nemen.
Groetjes

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door createss » do 24 nov 2011 12:27

Ja, ik neem ook altijd alles mee wat ik heb. Ik leg op de kraam/tafel datgene waarvan ik denk dat het meest bij het seizoen past qua kleur, maar mocht iemand vragen naar een andere/lichte kleur, kan ik dat dan altijd tevoorschijn halen :wink:

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door Zina » do 24 nov 2011 14:35

Ow dat is een goed idee! Dan leg ik wat spulletjes achter de kraam :D
Dan maak ik wel even een bordje met iets; Zoekt u iets speciaal? Vraag gerust! of zoiets :D
Altijd aan het kralen...

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: Kheb m'n wagen, volgeladen met...????

Bericht door Vicky P » do 24 nov 2011 17:50

vergeet niet dat jonge meisjes felle kleurtjes erg leuk vinden...leuk voor een kadootje dan.
niet iedereen kiest voor typische winterkleuren.
als ik naar mezelf kijk; ik draag ook graag een knalrood truitje in de winter...en een creme kleurige trui op een spijkerbroek met juist felle kleurtjes sieraden vind ik ook leuk.
Voor ieder wat wils; de een staat ook beter met wat fellere kleuren, een ander kiest voor pastels.
Dus nee, ik zou echt niet alleen de donkere tinten meenemen.
Hoe meer variatie je bij je hebt hoe groter de kans dat iemand wat van zijn/haar gading vindt toch?

Gesloten