Kleine bedankjes...

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:
Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » zo 20 nov 2011 22:52

Heey dames,

Ik had een idee. Ik wou graag een klein bedankje meegeven aan de mensen die wat kopen op de kerstmarkt. Ik dacht zelf aan een klein zeepje met een soort organza stof er omheen, en dan daar met een lintje het visitekaarje aan doen.

Maar nou kost me dat omgerekend ongeveer 60 cent per precentje en dat wordt me eigenlijk een beetje te duur. Dit komt vooral omdat het aantal zeepjes wat ik nodig heb per pakketpost verstuurd moet worden. En dan komt een zeepje op 43 cent p.s. En dan nog het inpakmateriaal erbij.

Hebben jullie een (beter) idee voor een leuk klein presentje?
Ik had zelf nog gedacht aan een choclaatje, maar ik weet nog niet in welke vorm dan...

Alvast bedankt voor de hulp!
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Algante » ma 21 nov 2011 01:44

Kerstboompjes, kerstkransjes of kerstengeltjes van Fimo, met een lintje erdoorheen, waar je je visitekaartje of kerstwens (bedankje) bij kunt hangen;
of van die geinige kleine engeltjes van twee kralen met 'zilveren' vleugeltjes ertussen.
Bij Sayila zijn er verschillende vleugeltjes te koop.
Verzendkosten: Bestellingen tot € 20,00: € 2,50 Bestellingen van € 20,00 en meer gratis.

http://www.sayila.nl/kralen/metalen-kra ... gels-24754" onclick="window.open(this.href);return false;
Metalen kraal vleugels ± 24x5mm Artikelnummer: 24754 Oudzilverkleur Per stuk € 0,11
Afbeelding

Op deze pagina staat een aantal vleugeltjes:
http://www.sayila.nl/shopmenusearch.asp ... gel&page=6" onclick="window.open(this.href);return false;

waaronder:
http://www.sayila.nl/kralen/pandora-sty ... raal-22912" onclick="window.open(this.href);return false;
Pandora style kraal metaal hartje met vleugels epoxy± 16x12mm (gat ± 5mm) Artikelnummer: 22912 Goudbruin Per stuk (aanbieding) van € 0,45 naar € 0,11, kan ook een lintje doorheen :)
Afbeelding

http://www.sayila.nl/kralen/metalen-kra ... jdig-21730" onclick="window.open(this.href);return false;
Metaal vleugeltjes dubbelzijdig ± 24x8mm Artikelnummer: 21730 Nikkelkleur Per stuk € 0,10
Afbeelding
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » ma 21 nov 2011 10:38

Ik vind die van het geluksengeltje zeker een leuk idee. Die houd ik zeker in gedachte.
Want dan zou ik ongeveer 0,26 cent per engel kwijt zijn. (0,01 nietstift, 0,10 per 2 facetkralen, 0,12 per veugel (incl. verzenden) en 0,03 voor een touwtje) Dat is nog wel te doen.
Ik heb ook nog een flinke hoeveelheid strassrondellen op vooraad, dus die kan ik ook nog wel gebruiken als 'kroontje'. :D
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » ma 21 nov 2011 18:31

Iemand anders nog een idee?
Altijd aan het kralen...

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Vicky P » ma 21 nov 2011 20:49

waarom zou je zeepjes bestellen...ik weet dat de action in doosjes zeeproosjes verkoopt...zo mooi dun van zeep, dat het wel van papier lijkt.
dat is veel goedkoper...kan je ze ook per stuk verpakken.
wibra is ook zo'n winkel die zoiets wellicht heeft of de xenos?

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » wo 23 nov 2011 10:45

@ vicky, goh ik heb er zoziezo nog niet aan gedacht even bij de action te kijken :?: Dat ik daar niet zelf op ben gekomen! Ik ga er vandaag even heen. :D
Altijd aan het kralen...

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door createss » wo 23 nov 2011 12:07

Wat ik wel eens gedaan heb: kleine notitieblokjes meegegeven. Daar had ik aan de achterkant mijn naam/website op gestempeld (ik heb ooit een stempel laten maken voor mijn website). Maar je zou ook een visitekaartje kunnen plakken op de achterkant.

Zo'n blokje is altijd handig en zo wordt een klant weer eens herinnerd aan mijn website :mrgreen:
Ik had ze bij de Hema vandaan, maar de Action heeft ze vast ook wel.

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » wo 23 nov 2011 15:48

Allemaal leuke ideeën! Ik hou ze in gedachte voor de volgende keer.

Ik ben net naar de action geweest. Daar hadden ze 3 geurzakjes met korrels voor 69 cent. Ik heb van 2 geuren (vanille en lavendel) 3 sets meegenomen (totaal 18 zakjes). Ik heb van dat zilveren inpakstof, vulstof (nepsneeuw) en leuke lintjes gekocht. Daan kan ik in totaal 66 geurzakjes van maken.

Ik doe het zo; ik knip stukjes stof van 15 keer 15. Daar doe ik wat vultof op, daar wat geurkorrels op en dan weer vulstof. Lintje eromheen, kaartje eraan TADA!!! :D

Leuk idee of prut?
Altijd aan het kralen...

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Kralenbloempje1 » wo 23 nov 2011 16:38

Ik vind het een leuk idee! Ik neem aan dat je daar ook je visitekaartje bij doet?
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » wo 23 nov 2011 17:45

Ja dat is het kaartje wat ik eraan doe, had ik beter visitekaartje neer kunnen zetten :lol:
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door ukkies » do 01 dec 2011 20:18

ik pik het idee van de engeltjes even mee.
(ik ga ze ipv kerstkaarten versturen)
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Algante » do 01 dec 2011 21:00

ukkies schreef:ik pik het idee van de engeltjes even mee.
(ik ga ze ipv kerstkaarten versturen)
Hartstikke leuk idee! Lekker klein in een envelopje, en ze kunnen hem meteen in de kerstboom hangen.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

meikje
Bead Believer
Berichten:265
Lid geworden op:di 05 okt 2010 12:59
Locatie:emmen
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door meikje » do 01 dec 2011 21:48

engeltjes zijn hier echt een hit, heb er zeker al 30 verkocht aan collega's, en heb er fam ook blij mee gemaakt, is echt een leuk kleinigheidje om te geven of te krijgen

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Zina » vr 02 dec 2011 08:06

Ik ben toch ook aan het engeltje maken geslagen. Maar hoeveel vraag ik nou voor een engeltje? Ik heb zegmaar (van onder naar boven) een 6 mm kraal, een vleugeltje, een 4 mm kraal en dan een kleine strassrondel. Dit heb ik vastgemaakt met een nietstift en daara een ringetje eraan en dan een slotje, zodat ze overal aan te haken zijn.
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Kleine bedankjes...

Bericht door Algante » vr 02 dec 2011 09:44

Over prijsbepaling weet ik bijzonder wenag, maar laat ik het eens proberen:
je noteerde eerder de 'inkoopwaarde', zonder de strassrondellen, die was niet zo hoog en het lijkt me niet veel (maar heel leuk) werk.
Ik denk dat je de meeste afname zult krijgen als je onder het euro gaat zitten: iig niet hoger dan € 0,75.

Ik zag ze voor me, toen ze je beschreef: is een setje engeltjesoorhangers een ideetje?
(Two Angels to watch over you :D ) € 1,50?
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gesloten