Ik heb sinds kort een facebookpagina (juwelen gerhilde) en twijfel of ik ja dan nee prijzen bij de juwelen zou zetten. Momenteel staat er niets, omdat ik eigenlijk niet goed weet hoe dat met de fiscus zit en ik niet echt als 'winkel' wil overkomen, anderzijds wil ik natuurlijk wel verkopen en zullen mensen misschien sneller iets kopen als ze de prijs kennen.
Ben ook van plan geen te hoge prijzen te vragen, dus misschien is het dan net een voordeel als ik ze er wel opzet? Wat denken jullie?
prijs op website?
Re: prijs op website?
Je kan er altijd bij zetten dat ze te koop zijn. Dat is een gulden middenweg 
ipoingtudut
Da's waar. Omdat ik de vraag zo vaak kreeg, heb ik de prijzen er toch maar gewoon overal bijgezet. Nu hopen dat we goed verkopen! 
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Hmm... als ik iets wil kopen, ongeacht wat, ga ik niet naar de prijs vragen.
Dat doe ik alleen bij bekenden, op dit of een ander niet kraalgerelateerd forum.
Bij een vreemde doe ik dat niet.
Dat doe ik alleen bij bekenden, op dit of een ander niet kraalgerelateerd forum.
Bij een vreemde doe ik dat niet.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik denk dat mensen snel verder surfen als ze geen prijs zien. Vaak denken ze dan zoiets van prijs op aanvraag dus zal wel duur zijn of ze nemen geen moeite om te mailen. En kijken ze dan iig liever verder naar andere sites.