Afgelopen weekend was de fair en het is me niet tegengevallen.
Met damessieraden hoef je er niet te gaan staan, want daar is een enorm aanbod van, teveel eigenlijk. Veel stands doen het er ook bij, dan verkopen ze tassen en sjaaltjes en ook wat sieraden.
Maar met kindersieraden was ik de enige, en dat is nooit slecht natuurlijk.

Op zaterdag was het vooral kijkpubliek en heb ik matig verkocht, maar op de zondag nog veel goedgemaakt. Op zo'n fair heb je natuurlijk vrij hoge standhuur, en dat moet je er maar uit zien te krijgen. Dat is niet helemaal gelukt, maar het is ook een stukje reclame natuurlijk, ik heb veel flyers voor kinderfeestjes en visitekaartjes uitgedeeld. Wie weet wat daar nog van komt.
Het was dit jaar een fair met een laag bezoekersaantal, dat was een beetje jammer.
De zeepkransen en zeepkettingen waren trouwens een drama. Niets van verkocht, want die hadden ze bijna overal, de kettingen dan, kransen heb ik nergens gezien. Sommige tenten hadden wel 5 grote (manshoge) molens buiten staan vol zeepkettingen. Ja, daar kan je niet snel tegenop.
Veel geleerd, maar het was ook een gezellig weekend met prachtig weer. Wat mij betreft probeer ik het volgend jaar nog een keer.